Opowiadając historie warto bawić się ich chronologią. Jak retrospekcja, tajemnica i antycypacja mogą Ci w tym pomóc?

Zapraszamy na: https://www.facebook.com/CRASHmondays

***

Agnieszka Zagroblena

Marketingowiec z krwi i kości ze szczególnym zamiłowaniem do neuromarketingu i ekonomii behawioralnej. Założycielka wrocławskiej edycji CRASH Mondays – eventu, na którym zderzamy marketingową teorię z doświadczeniem praktyków. Współorganizatorka Bike Days  Międzynarodowego Festiwalu Filmowego, poprzez który staramy się edukować społeczeństwo w zakresie tolerancji dla odmienności i spojrzenia na miasto świeżym okiem. Ponadto Marketing Specialist w agencji marketingowej XO MEDIA. Fanka dobrze zaprojektowanych marek oraz opowieści, które przyczepiają się do człowieka, jak rzep psiego ogona.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/zagrobelnaagnieszka/

https://www.linkedin.com/company/crash-mondays/

***

“Marketingowe Tipy” są podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych. Jeśli zastanawiasz się nad podcastem dla swojej marki, wejdź na https://cleverhearted.com i zamów bezpłatną konsultację.

Showrunnerka podcastu: Simona Zelek

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

#storytelling #tipmarketingowy #contentmarketing