Czy zastanawiało Cię kiedyś, co stoi za sukcesem najlepszych podcastów? Tworzenie tego typu treści to wielopłaszczyznowe wyzwanie. Jak sobie z nim poradzić i nie wypaść z branży po kilku odcinkach? Odpowiedź może być bardzo prosta: showrunner!
Zapraszamy tutaj: https://www.cleverhearted.com/dlaczego-samodzielne-tworzenie-podcastu-to-ryzykowny-pomysl-dla-marketerow/
***
Wejdź na seryjnimarketerzy.pl po więcej podcastów o marketingu.
***
Rafał Chojnowski
Scenarzysta i producent podcastów w Cleverhearted Showrunners. Ambasador podcastów narracyjnych i fabularnych. Fan produkcji ze stajni Q Code Media, serii podcastów od CBC “Let’s make a…” oraz wiedźmińskiego uniwersum (z wyłączeniem serialu od Netflix). Jego praca jest jego pasją (tak, da się!), ale gdy ma wolną chwilę i akurat nie pracuje (i nie słucha podcastów) to czyta książki różne różniste – po cichu te dla dorosłych i na głos te dla dzieci. Czasem w coś zagra, czasem coś obejrzy. Dba o wellbeing swój i swojej rodzinki.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/chojnowskirafal/
***
“Marketingowe Tipy” są podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych. Jeśli zastanawiasz się nad podcastem dla swojej marki, wejdź na https://www.cleverhearted.com/ i zamów bezpłatną konsultację.
Showrunnerka podcastu: Zuza Binkiewicz
Produkcja: Cleverhearted Showrunners