Indywidualne i wielopłaszczyznowe podejście do klienta? To brzmi jak zadanie dla Behaviour-Led Marketingu! Jak mix danych ilościowych, jakościowych i kreatywności może przełożyć się na strategię, która będzie odpowiadać na ich realne klientów?
Zapraszamy tutaj: https://www.linkedin.com/build-relation/newsletter-follow?entityUrn=7048941526499885057
***
Wejdź na seryjnimarketerzy.pl po więcej podcastów o marketingu.
***
Kama Kotowska
Head of Growth w cux.io Od lat związana z branżą kreatywną. Prelegentka, trenerka, wykładowczyni. Ekspertka Behavior-Led Marketingu, który łączy kreatywność z analityką behawioralną i pracą z danymi. Jako entuzjastka Content i Growth Marketingu stawia przede wszystkim na nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowanie strategii kreatywnych. Mówi o sobie Creative MacGyver.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kamilakotowska/
***
“Marketingowe Tipy” są podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych. Jeśli zastanawiasz się nad podcastem dla swojej marki, wejdź na https://www.cleverhearted.com/ i zamów bezpłatną konsultację.
Showrunnerka podcastu: Zuza Binkiewicz
Produkcja: Cleverhearted Showrunners