Jak przejść od hasła “Nie kupuj tej kurtki” do kupna produktu przez klienta? Droga od zainteresowania po decyzję zakupową i lojalność marce.

Przykłady do każdego z etapów sprzedaży opisanych w odcinku:

1. TOFU:

– artykuł na blogu: https://eu.patagonia.com/pl/en/stories/oak-flat-is-no-sacrifice-zone/story-120206.html

2. MOFU:

– karta produktu: https://eu.patagonia.com/pl/en/product/womens-torrentshell-3l-rain-jacket/85246.html

– sekcja FAQ: https://eu.patagonia.com/pl/en/eu-customer-service-faqs.html

3. BOFU:

– przewodnik po rozmiarach: https://eu.patagonia.com/pl/en/guides/size-fit/

4. Retencja: https://eu.patagonia.com/pl/en/wornwear/

Materiał źródłowy – artykuł na blogu Patagonii, aktualizacja 2022: https://www.patagonia.com/stories/dont-buy-this-jacket-black-friday-and-the-new-york-times/story-18615.html

Zapraszamy tutaj: https://www.linkedin.com/in/katarzynasowicka/

***

Wejdź na seryjnimarketerzy.pl po więcej podcastów o marketingu.

***

Katarzyna Sowicka

Pomaga firmom osiągać cele biznesowe za pomocą content marketingu. Entuzjastka wykorzystania AI w marketingu. Autorka pierwszego w Polsce raportu w Forbes „Challenger brands, którzy zmieniają świat”. Wiceprezeska Stowarzyszenia Content Marketing Polska, wykładowczyni na SWPS i AGH, recenzentka i mentorka.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/katarzynasowicka/

***

“Marketingowe Tipy” są podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych. Jeśli zastanawiasz się nad podcastem dla swojej marki, wejdź na https://www.cleverhearted.com/ i zamów bezpłatną konsultację.

Showrunnerka podcastu: Zuza Binkiewicz

Produkcja: Cleverhearted Showrunners