Jak przejść od hasła “Nie kupuj tej kurtki” do kupna produktu przez klienta? Droga od zainteresowania po decyzję zakupową i lojalność marce.
Przykłady do każdego z etapów sprzedaży opisanych w odcinku:
1. TOFU:
– artykuł na blogu: https://eu.patagonia.com/pl/en/stories/oak-flat-is-no-sacrifice-zone/story-120206.html
2. MOFU:
– karta produktu: https://eu.patagonia.com/pl/en/product/womens-torrentshell-3l-rain-jacket/85246.html
– sekcja FAQ: https://eu.patagonia.com/pl/en/eu-customer-service-faqs.html
3. BOFU:
– przewodnik po rozmiarach: https://eu.patagonia.com/pl/en/guides/size-fit/
4. Retencja: https://eu.patagonia.com/pl/en/wornwear/
Materiał źródłowy – artykuł na blogu Patagonii, aktualizacja 2022: https://www.patagonia.com/stories/dont-buy-this-jacket-black-friday-and-the-new-york-times/story-18615.html
Zapraszamy tutaj: https://www.linkedin.com/in/katarzynasowicka/
***
Wejdź na seryjnimarketerzy.pl po więcej podcastów o marketingu.
***
Katarzyna Sowicka
Pomaga firmom osiągać cele biznesowe za pomocą content marketingu. Entuzjastka wykorzystania AI w marketingu. Autorka pierwszego w Polsce raportu w Forbes „Challenger brands, którzy zmieniają świat”. Wiceprezeska Stowarzyszenia Content Marketing Polska, wykładowczyni na SWPS i AGH, recenzentka i mentorka.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/katarzynasowicka/
***
“Marketingowe Tipy” są podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych. Jeśli zastanawiasz się nad podcastem dla swojej marki, wejdź na https://www.cleverhearted.com/ i zamów bezpłatną konsultację.
Showrunnerka podcastu: Zuza Binkiewicz
Produkcja: Cleverhearted Showrunners