Wystąpienie w ramach Audiokonferencji Lekkomówni x Marketing Opowieści.
W książce “Niewidzialne kobiety” Caroline Criado Perez dowodzi, że domyślnym użytkownikiem większości usług i dóbr dostępnych na rynku (włącznie z opieką zdrowotną) jest mężczyzna. Tymczasem około połowa globalnej populacji to kobiety. Jak mówić do nich (i o nich)? Z tego przemówienia dowiesz się, jakie są alternatywy dla tradycyjnego modelu opowieści, które w większym stopniu uwzględniają i odpowiadają na kobiece potrzeby i jak je wykorzystać w swoim przekazie.
***
Bio:
Patrycja Obara współtworzy podcast Lekkomówni. Jest mówczynią i trenerką wystąpień publicznych oraz certyfikowaną trenerką wokalną MVT. Przemawiała m. in. na TEDxWroclaw, TEDxPolitechnikaWroclawska i w Sejmie RP. Współpracowała z Uniwersytetem Wrocławskim, Uniwersytetem SWPS, Politechniką Wrocławską i Uniwersytetem Ekonomicznym. W latach 2006-2015 była tłumaczką magazynu Harvard Business Review Polska. Prowadzi Wrocławską Szkołę Śpiewu i jest artystką nominowaną do Wrocławskiej Nagrody Muzycznej 2019.
Zajrzyj tutaj: wroclawskaszkolaspiewu.pl
oraz na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/patrycja-obara/
***
Zadaj pytanie na LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6897429609344827392
***
Strona agencji Cleverhearted Showrunners i podcastu Marketing Opowieści: https://www.cleverhearted.com/
#lekkomowni #audiokonferencja #marketingopowiesci
Jeśli spodobały Ci się wystąpienia na Audiokonferencji i korzystasz ze Spotify lub Apple Podcasts, będziemy wdzięczni, jeśli wystawisz nam tam opinię.