Jak pokazać nowe oblicze marki jednocześnie zachowując jej charakter i renomę? Czy to w ogóle możliwe? Bayer udowadnia, że tak! Idź za ich przykładem.
Zapraszamy tutaj:
LinkedIn – https://www.linkedin.com/showcase/digitalhubwarsawbayer/?viewAsMember=true
Facebook – https://www.facebook.com/dhubwarsaw
Instagram – https://www.instagram.com/dhubwarsaw/
Strona www – https://techwizards.com.pl/
***
Wejdź na seryjnimarketerzy.pl po więcej podcastów o marketingu.
***
Beata Konieczna
Strateg marki, dla której niemożliwe staje się możliwe. Osoba o otwartym umyśle i zdolności do myślenia poza schematami, która wyznacza nowe standardy w marketingu i komunikacji. Jako Brand Manager & Talent Marketing Lead dla Digital Hub Warsaw w Bayer, stworzyła strategię komunikacji i marketingu, która zaowocowała spektakularnymi kampaniami i zwiększeniem rozpoznawalności marki globalnie. Jej doświadczenie obejmuje kreowanie tożsamości wizualnej, strategii marketingowych i komunikacyjnych dla takich marek jak: Operator Chmury Krajowej, PKO Bank Polski czy proptech-u Fliko. Beata, jako społeczniczka, wspierała w zakresie działań komunikacyjno-marketingowych również fundację Girls in Tech – budując swoje doświadczenie w obszarze IT. Mistrzyni kompleksowego podejścia, która z powodzeniem łączy kreatywność z analitycznym myśleniem, tworząc kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę, ale i zmieniają postrzeganie marek.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/beatakonieczna/
***
“Marketingowe Tipy” są podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych. Jeśli zastanawiasz się nad podcastem dla swojej marki, wejdź na https://www.cleverhearted.com/ i zamów bezpłatną konsultację.
Showrunnerka podcastu: Zuza Binkiewicz
Produkcja: Cleverhearted Showrunners