Nie poznasz wszystkich decydentów po stronie klienta. Ale możesz na nich wpłynąć. Jak więc dotrzeć do ukrytych decydentów w B2B?
🎙 Gości:
Maciek Sznitowski
Strateg marki i komunikacji, Brandoholik
Mówi o sobie, że jest Brandoholikiem, bo od 15 lat zajmuje się brand marketingiem. Pomaga odkryć i podkreślić sedno marki, a następnie ułożyć markę w spójną historię. Dzięki temu marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie. Wiedzą o brand marketingu dzieli się na blogu Brandoholik.pl oraz w podcaście Markotwórstwo.
💼 Linkedin: https://www.linkedin.com/in/sznitowski/
🌐 Strona www: https://brandoholik.pl/
Podcast prowadzi:
Michał Kasprzyk – producent podcastów, fan podcastów, storytellingu i marketingu seryjnego. Właściciel agencji podcastowej Cleverhearted.
💼 Znajdziesz go na Linkedinie: https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/
❓ Jeśli chcesz zadać pytania przyszłym gościom, obserwuj Michała na Linkedinie, gdzie co jakiś czas wrzuca posty z prośbą o pytania.
Chcesz wiedzieć więcej o utrzymywaniu uwagi w marketingu? Zapisz się do newslettera Cliffhanger:
📬 https://seryjnimarketerzy.pl/newsletter/
Wciągnięci mają swój domek na:
🌐 https://seryjnimarketerzy.pl/
Myślisz o podcaście dla swojej firmy?
Sprawdź, jak Cleverhearted może Ci pomóc:
🌐 https://www.cleverhearted.com/
Timestampy:
00:00:00 Kim jest Maciek Sznitowski?
00:00:32 Jaki jest sens budowania marki B2B?
00:03:43 Jak docierać do ukrytych decydentów w B2B?