Nie poznasz wszystkich decydentów po stronie klienta. Ale możesz na nich wpłynąć. Jak więc dotrzeć do ukrytych decydentów w B2B?

🎙 Gości:

Maciek Sznitowski

Strateg marki i komunikacji, Brandoholik

Mówi o sobie, że jest Brandoholikiem, bo od 15 lat zajmuje się brand marketingiem. Pomaga odkryć i podkreślić sedno marki, a następnie ułożyć markę w spójną historię. Dzięki temu marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie. Wiedzą o brand marketingu dzieli się na blogu Brandoholik.pl oraz w podcaście Markotwórstwo.

💼 Linkedin: https://www.linkedin.com/in/sznitowski/

🌐 Strona www: https://brandoholik.pl/

Podcast prowadzi:

Michał Kasprzyk – producent podcastów, fan podcastów, storytellingu i marketingu seryjnego. Właściciel agencji podcastowej Cleverhearted.

💼 Znajdziesz go na Linkedinie: https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/

❓ Jeśli chcesz zadać pytania przyszłym gościom, obserwuj Michała na Linkedinie, gdzie co jakiś czas wrzuca posty z prośbą o pytania.

Chcesz wiedzieć więcej o utrzymywaniu uwagi w marketingu? Zapisz się do newslettera Cliffhanger:

📬 https://seryjnimarketerzy.pl/newsletter/

Wciągnięci mają swój domek na:

🌐 https://seryjnimarketerzy.pl/

Myślisz o podcaście dla swojej firmy?

Sprawdź, jak Cleverhearted może Ci pomóc:

🌐 https://www.cleverhearted.com/

Timestampy:

00:00:00 Kim jest Maciek Sznitowski?

00:00:32 Jaki jest sens budowania marki B2B?

00:03:43 Jak docierać do ukrytych decydentów w B2B?