Konsumenci chcą czegoś więcej niż tylko produktów — szukają firm, które reprezentują ich wartości. Jak spójne i przejrzyste działania CSR kształtują markę i jej więzi z odbiorcami?

Zapraszamy tutaj: https://www.casfera.pl/

***

Wejdź na https://seryjnimarketerzy.pl/ po więcej podcastów o marketingu.

***

Przemysław Przybylski

Od 2017 r. pełni funkcję dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznika Prasowego banku Credit Agricole. Wcześniej był rzecznikiem i kierownikiem Działu Public Relations Lotniska Chopina w Warszawie, a także rzecznikiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Lasów Państwowych oraz Rzecznika Praw Dziecka. Przez ponad 10 lat był dziennikarzem, m.in. w RMF FM, Telewizji Polskiej i Ekspressie Wieczornym. W latach 2001-05 był członkiem Zarządu Głównego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. W latach 2014-15 dwukrotnie wybierany był do trójki najlepszych rzeczników prasowych w branżowym konkursie Protony.

Credit Agricole to trzecia największa instytucja finansowa w Europie, lider bankowości uniwersalnej we Francji. Działa w 49 krajach świata, w Polsce od 2001 r. Realizuje usługi w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej i consumer finance (programy ratalne), obsługuje także małe i średnie przedsiębiorstwa oraz branżę rolniczą.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mr-przemysław-przybylski/

***

“Marketingowe Tipy” są podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych. Jeśli zastanawiasz się nad podcastem dla swojej marki, wejdź na https://www.cleverhearted.com/ i zamów bezpłatną konsultację.

Showrunnerka podcastu: Zuza Binkiewicz

Produkcja: Cleverhearted Showrunners