Komunikacja między klientem a influencerem jest prosta? Ja nie wiem, jestem tylko opisem. Ale w tym odcinku powinna znaleźć się odpowiedź. I inne rzeczy.

W tym odcinku gości:

Łukasz Kępiński

CEO

Tears of Joy

Czwarty rok współtworzę i zarządzam kreatywną agencją influencerską Tears of Joy. Wcześniej zarządzałem działem social media w K2, rozwijałem startup w Estonii. Kocham polskie plaże, męczę się oglądając Legię, mogę bawić się resorakami z synem i usypiając i karmiąc lalki z córką. Organizuję największe cykliczne wydarzenie dla Twórców – Środa.

A prowadzi: Jacek Dziura (sprawdź poprzedni odcinek!)

Kup bilet na Betę (bo jest kultowa):

https://internetbeta.pl/bilety

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

Sprawdź portal dla marketerów Seryjni Marketerzy: https://seryjnimarketerzy.pl/