Wszystkie odcinki wszystkich programów w Seryjnych Marketerach „Future of work” opiera się na kreatywności, dobrej komunikacji i ciągłym uczeniu się nowego – Ralph Talmont S02E02 3 największe błędy w storytellingu popełniane przez marki S01E05 3 triki, dzięki którym Twoja opowieść nabierze rumieńców (Agnieszka Zagrobelna) S01E03 3 wskazówki jak wyróżnić swój podcast firmowy pośród tysięcy innych S01E13 5 modułów doświadczeń konsumenta (Agnieszka Zagrobelna) S01E36 Analiza behawioralna w marketingu – na co nam to wszystko? (Kama Kotowska) S02E97 Bez niego AI by straszyło dalej – Krzysztof Wojewodzic S01E14 Bez niego branża UX musiałaby szukać innego Wiedźmina – Krzysztof Miotk S01E21 Bez niego firma nie wkroczyłaby za granicę – Jacek Dziura S01E18 Bez niego kolonia dla marketerów by nie istniała – Łukasz Bis S01E01 Bez niego kreatywności nie okiełznasz – Jakub Macyszyn S01E08 Bez niego marketerzy w retailu przepalają budżety – Radek Wierzbiński S01E06 Bez niego marki i influencerzy żyliby jak pies z kotem – Łukasz Kępiński S01E19 Bez niego nie byłoby Betowych wspomnień – Piotr Kordyś S01E11 Bez niego nie byłoby tego podcastu (i paru innych) – Michał Kasprzyk S01E23 Bez niego nikt by nie robił hałasu firmom w necie – Jan Sikora S01E15 Bez niego okradną Cię w internecie – Kamil Porembiński S01E10 Bez niego polski email marketing by mocno kulał – Paweł Sala S01E02 Bez niego polski LinkedIn byłby gorszym miejscem – Rafał Szymański S01E22 Bez niego sprzedaż w wielu firmach by leżała (i kwiczała) – Szymon Negacz S01E04 Bez niego w gamingu byłoby mniej komunikacji – Wojciech Grzegorzyca S01E12 Bez niego work-life balance nie miałoby przeciwnika – Maciej Filipkowski S01E05 Bez niej biznes karmi się cukierkowymi historiami – Monika Mikowska S01E17 Bez niej liderzy byliby mniej odporni psychicznie – Katarzyna Leszczyńska-Bohdan S01E03 Bez niej ludzie gorzej by rozumieli siebie – Dagmara Kokoszka-Lassota S01E13 Bez niej startupom trudniej się startupuje – Karolina Piotrowska S01E16 Bez niej startupy nie mają mocy – Dominika Goleniowska-Milinković S01E09 Bez niej wiedzielibyśmy mniej o AI – Dominika Bucholc S01E20 Bez niej zrzutki charytatywne były trudniejsze – Anna Bielicka S01E07 Bodźce, układy nerwowe i relacja ze sobą – stres: z czym to się je? (Kaja Korczowska) S05E02 Buyer persona — jak ją stworzyć, aby przyniosła rzeczywistą wartość? (Magdalena Kulpa) S01E39 Chaos, organizacja i straszne słowa na i, czyli kreatywność a stres (Matt Burdynowski) S05E06 Co by było, gdyby jej nie było? O komunikacji wewnętrznej w organizacji. (Edyta Krzyczman) S02E88 Co jeść i pić, żeby nie dokładać sobie stresu przed przemówieniem? (Kasia Wocław) S05E03 Co musisz zrobić, zanim nagrasz podcast firmowy? (Michał Kasprzyk) S01E28 Co należy robić, a czego unikać w trakcie kampanii wyprzedażowej? (Alina Lysychkina) S02E104 Co to znaczy, że konferencja jest kultowa? Reportaż o Internet Becie S03E16 Co zrobić, aby zwiększyć szanse na sukces konta na TikToku? (Artur Nalepko) S01E32 Czego nauczyły nas „Marketingowe Tipy” i jak zostać gościem 2. sezonu? (Michał Kasprzyk) S01E44 Czego nie robić, tworząc podcast marki? (Michał Kasprzyk) S01E23 Czy agile w digitalu działa? (Konrad Kowalik) S02E79 Czy algorytmy social mediów spędzają Ci sen z powiek? Nie powinny. (Anna Ledwoń-Blacha) S01E05 Czy do swojego podcastu potrzebujesz showrunnera? (Rafał Chojnowski) S02E65 Czy działania marketingowe muszą być drogie? (Paweł Pałka) S02E103 Czy Employer Branding i marketing to relacja love or hate? (Joanna Pietrzyk) S01E29 Czy kolor ma znaczenie w marketingu? (Przemysław Przybylski) S02E76 Czy marketing marki może być etyczny? (Anna Ferlin) S01E02 Czy naprawdę warto być na LinkedIn w 2024 roku? (Dagmara Pakulska) S02E56 Czy warto inwestować w audiomarketing? (Zuza Binkiewicz) S02E46 Czy wiesz jaką relację chcesz nawiązać ze swoimi klientami? (Patrycja Obara) S01E22 Czy wyobraźnia ujarzmi Twój stres i poprawi Twoją uważność? (Teo Dumski) S05E07 Czy własny rozwój planować trzeba czy tylko można? I czy zawsze warto? – Patrycja Szmidt S02E04 Czym jest Advocacy? (Monika Dobaj) S02E94 Czym jest Art Branding i jakie niesie możliwości dla marek? (Simona Zelek) S01E35 Czym jest Behavior-Led Marketing? (Kama Kotowska) S02E68 Czym jest i jak napisać user story? (Agnieszka Zagrobelna) S01E27 Czym jest zasada trzech tematów na LinkedInie? (Dagmara Pakulska) S02E99 Czym różni się budowanie penetracji od budowania częstotliwości zakupu? (Magda Rajca-Siarkowska) S02E86 Czym są Core Web Vitals? (Krzysztof Marzec) S02E71 Dlaczego marki nie powinny opowiadać historii o sobie? (Michał Kasprzyk) S01E08 Dlaczego nie warto być specjalistą – Jarek Jarzębowski S02E06 Dlaczego nie warto traktować Linkedina jak CV? (Doris Maklewska) S01E13 Dlaczego powinniśmy więcej pytać? (Kasia Postawa) S02E66 Dlaczego specjalizacja w jednej działce marketingu nie wystarczy? (Michał Kasprzyk) S01E01 Dlaczego społeczność jest ważniejsza niż grupa docelowa? (Simona Zelek) S01E21 Dlaczego strategia SEO sklepu jest ważna? (Adam Jędrychowski) S02E57 Dlaczego w stresie drży głos i jak odzyskać jego pełne brzmienie (Zofia Prucnal) S05E09 Dlaczego warto przypisywać wartości do konwersji oraz w jaki sposób to robić? (Łukasz Chwiszczuk) S02E73 Dlaczego warto wykorzystać Account Based Marketing w marketingu B2B? (Natalia Kamecka) S02E58 Dlaczego warto wykorzystywać storytelling w marketingu? S01E01 Dlaczego warto włączać osoby z niepełnosprawnościami w działania marketingowe? (Monika Rosłoniec) S02E80 Dlaczego warto zadbać o makro i mikro konwersje? (Łukasz Chwiszczuk) S01E04 Employer Branding w Social Media — o czym nie można zapomnieć? (Anna Ledwoń-Blacha) S01E34 Ex cathedra czy przewodzenie zza stada, czyli relacje i role w przekazywaniu wiedzy – Patrycja Obara S02E01 Gdzie rejestrować content marketing i jakie kary mogą cię spotkać, jeśli tego nie zrobisz? (Piotr Kantorowski) S02E51 Jak adaptacja pomoże Twojemu ciału ze stresem przed publicznością (Sławek Chomiak) S05E05 Jak być bardziej charyzmatycznym w biznesie i życiu prywatnym? (Dawid Straszak) S03E07 Jak content marketing wspiera sprzedaż? (Katarzyna Sowicka) S02E72 Jak dobrze wypaść w mediach, żeby osiągnąć swoje cele biznesowe (Barbara Krysztofczyk) S03E02 Jak działają kampanie Performance Max w Google Ads? (Łukasz Chwiszczuk) S01E09 Jak głos pomoże Ci osiągnąć cele marketingowe? (Patrycja Obara) S01E15 Jak kierować kampanię reklamową do dzieci? (Aleksandra Pająk) S02E102 Jak korzystać z reguł automatycznych w Google Ads, aby poprawić efektywność kampanii? (Dominika Rozprzak) S01E31 Jak legalnie komunikować obniżki cen, promocje i innego rodzaju upusty? (Piotr Kantorowski) S02E87 Jak legalnie oznaczać współpracę z influencerami i jak wysokie kary mogą spotkać tych, którzy tego nie robią? (Piotr Kantorowski) S02E67 Jak mówić do kobiet i o kobietach – Patrycja Obara S02E12 Jak można używać marketingu podczas wdrażania nowych narzędzi w firmie? (Marta Urbańska) S02E70 Jak nauka zmienia oblicze szkoleń? – Radek Czahajda S02E03 Jak nie dać się złapać na teorię spiskową i samemu przez przypadek jakiejś nie stworzyć S03E08 Jak obłaskawić bestię, czyli o tym, z czym się je tremę (Bartek Czajewicz) S03E14 Jak odkryć swój talent marketingowy bez konieczności korzystania z tradycyjnych ścieżek edukacyjnych? (Beata Konieczna) S02E61 Jak opowiadać o prawdziwych postaciach i po co irytować gwiazdy? (Piotr Zieliński) S01E02 Jak opowiadać o sznurowadłach czyli storytelling w filmach reklamowych – Szymon Skowroński S2E13 Jak opowiedzieć historię biznesową w stylu podcastów true crime? S01E15 Jak poprawność językowa wpływa na Twoich odbiorców? (Patrycja Obara) S01E07 Jak powiedzieć PAS będąc copywriterem? (Agnieszka Zagrobelna) S02E78 Jak powstrzymać autosabotaż i poradzić sobie z oczekiwaniami innych? (Bartek Czajewicz) S05E10 Jak pozyskiwać ruch w digitalu i kto powinien się tym zainteresować? (Konrad Kowalik) S02E60 Jak prezentować przed „trudną” publicznością? (Anna Kędzierska) S03E12 Jak promować podcast w social mediach? (Michał Kasprzyk) S01E37 1 2 3
„Future of work” opiera się na kreatywności, dobrej komunikacji i ciągłym uczeniu się nowego – Ralph Talmont S02E02
Czym różni się budowanie penetracji od budowania częstotliwości zakupu? (Magda Rajca-Siarkowska) S02E86
Dlaczego warto przypisywać wartości do konwersji oraz w jaki sposób to robić? (Łukasz Chwiszczuk) S02E73
Dlaczego warto włączać osoby z niepełnosprawnościami w działania marketingowe? (Monika Rosłoniec) S02E80
Ex cathedra czy przewodzenie zza stada, czyli relacje i role w przekazywaniu wiedzy – Patrycja Obara S02E01
Gdzie rejestrować content marketing i jakie kary mogą cię spotkać, jeśli tego nie zrobisz? (Piotr Kantorowski) S02E51
Jak korzystać z reguł automatycznych w Google Ads, aby poprawić efektywność kampanii? (Dominika Rozprzak) S01E31
Jak legalnie oznaczać współpracę z influencerami i jak wysokie kary mogą spotkać tych, którzy tego nie robią? (Piotr Kantorowski) S02E67
Jak odkryć swój talent marketingowy bez konieczności korzystania z tradycyjnych ścieżek edukacyjnych? (Beata Konieczna) S02E61