Beta Sztafeta

Serial audio

S01E18

Bez niego firma nie wkroczyłaby za granicę – Jacek Dziura

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

Co robi CMO w firmie? Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie. Ale w tym odcinku jest trochę o obowiązkach CMO i wkraczaniu na rynki zagraniczne.

W tym odcinku gości:
Jacek Dziura | Board Marketing Advisor
Doświadczony lider i ekspert ds. marketingu i komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym. Na co dzień doradza Zarządom i Klientom w zakresie marketingu i komunikacji.
W przeszłości odpowiedzialny za kreowanie i realizację strategii marketingu i PR oraz za budowę silnego brandu Future Mind na rynkach międzynarodowych. Ekspert Rady Sektorowej, członek grup roboczych IAB, dwukrotny laureat konkursu CMO of The Year w kategorii content, wykładowca akademicki. W ostatnich latach, jako Chief Marketing Officer, a następnie Członek Zarządu, był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz budowę pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now!. Doświadczenie zawodowe zdobywał, realizując projekty na ponad 100 rynkach dla takich marek jak: Tpay, FIBARO, Grupa SARE S.A

A prowadzi: Monika Mikowska (sprawdź poprzedni odcinek!)

Kup bilet na Betę (bo jest kultowa):
https://internetbeta.pl/bilety

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

Sprawdź portal dla marketerów Seryjni Marketerzy: https://seryjnimarketerzy.pl/

W tym odcinku gości:

Jacek Dziura
Jacek Dziura
Board Marketing Advisor,
Future Mind

Doświadczony lider i ekspert ds. marketingu i komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym. Na co dzień doradza Zarządom i Klientom w zakresie marketingu i komunikacji.

W przeszłości odpowiedzialny za kreowanie i realizację strategii marketingu i PR oraz za budowę silnego brandu Future Mind na rynkach międzynarodowych. Ekspert Rady Sektorowej, członek grup roboczych IAB, dwukrotny laureat konkursu CMO of The Year w kategorii content, wykładowca akademicki. W ostatnich latach, jako Chief Marketing Officer, a następnie Członek Zarządu, był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz budowę pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now!. Doświadczenie zawodowe zdobywał, realizując projekty na ponad 100 rynkach dla takich marek jak: Tpay, FIBARO, Grupa SARE S.A

Ten odcinek prowadzi:

Monika Mikowska
Monika Mikowska
CEO,
Mobee Dick

CEO i współwłaścicielka firmy projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. W portfolio marki znajduje się ponad 100 projektów zrealizowanych m.in. dla TUiR Warta, Żabka Polska, Agora, Edipresse, Getin Noble Bank, Raiffeisen Bank Polska, Banque Saudi Fransi, BNP Paribas, Santander Consumer Bank, Credit Agricole, Wirtualna Polska, Rainbow Tours, TUI, Play, Empik, PKP Intercity czy PLL LOT. Monika Mikowska to wiodąca w Polsce specjalistka z zakresu UX i Product Design.

Autorka cenionych raportów branżowych: „POLSKA.JEST.MOBI”, \”BANK.JEST.MOBI\”, \”Marketing mobilny w Polsce”, \”Mobile Commerce w Polsce” oraz \”Raport użyteczności mobilnych aplikacji bankowych”. Jurorka czterech edycji prestiżowego konkursu Mobile Trends Awards. Współautorka książki „E-marketing”, wydanej przez PWN oraz „Biblia e-biznesu 2″, wydanej przez Helion. Od 5 lat związana ze studiami podyplomowymi UX Design na Uniwersytecie SWPS w Katowicach (przez 3 lata jako wykładowca i mentorka, od 2 lat jako Kierownik Lokalny). Wykładowca również na AGH i WSE w Krakowie. Prelegentka na największych konferencjach branżowych (np. Mobile Trends Conference, infoShare, UX Poland, I <3 Marketing). Na InternetBeta wystąpi po raz trzeci. Związana z branżą internetową od blisko 16 lat, od 12-tu zafascynowana trendem mobile. Jedna ze stu kobiet w Polsce wyróżnionych w 2014 roku tytułem Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet. Laureatka rankingu „50 kreatywnych w biznesie” według magazynu Brief. Absolwentka poznańskiej Akademii Ekonomicznej, na której ukończyła publicystykę ekonomiczną i public relations.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.