Główna
Serie
Audiokonferencja
Beta Sztafeta
Fabularnicy
Jak zrobić podcast?
Leady i Lamenty
Lekkomówni
Marketing Opowieści
Marketingowe Tipy
Tematy
Branding
Content marketing
Copywriting
Employer branding
Influencer marketing
Komunikacja
Media społecznościowe
Podcasting
Reklama
Rozwój marketera
Storytelling
Strategia marketingowa
Wystąpienia publiczne
Obsada
Newsletter
Produkcja podcastów
Logowanie/Rejestracja
Logowanie
Rejestracja
Zaznacz stronę
Branding
Odcinki w tej kategorii:
Czym jest Advocacy? (Monika Dobaj)
Czym różni się budowanie penetracji od budowania częstotliwości zakupu? (Magda Rajca-Siarkowska)
Jak stworzyć submarkę wewnątrz wielkiej marki? (Beata Konieczna)
Czy kolor ma znaczenie w marketingu? (Przemysław Przybylski)
Jak wybrać dobrą nazwę domenową? (Artur Pajkert)
Odpowiedzialność społeczna — marketingowy game changer, czy zwykła ściema? (Przemysław Przybylski)
Czy warto inwestować w audiomarketing? (Zuza Binkiewicz)
Jak utrzymać pozycję lidera rynku? — Gymshark cz. 2 (Simona Zelek)
Jak stać się liderem rynku? – Gymshark cz. 1 (Simona Zelek)
Czym jest Art Branding i jakie niesie możliwości dla marek? (Simona Zelek)
Jak wykorzystać archetypy marki? (Doris Maklewska)
Na czym polega schemat podróży bohatera w opowieściach marki? (Agnieszka Zagrobelna)