Seryjni Marketerzy
  • Główna
  • Serie
    • Audiokonferencja
    • Beta Sztafeta
    • Fabularnicy
    • Jak zrobić podcast?
    • Leady i Lamenty
    • Lekkomówni
    • Marketing Opowieści
    • Marketingowe Tipy
    • Wciągnięci
  • Tematy
    • Branding
    • Content marketing
    • Copywriting
    • Employer branding
    • Influencer marketing
    • Komunikacja
    • Media społecznościowe
    • Podcasting
    • Reklama
    • Rozwój marketera
    • Storytelling
    • Strategia marketingowa
    • Wystąpienia publiczne
  • Obsada
  • Newsletter
  • Produkcja podcastów
  • Logowanie/Rejestracja
    • Logowanie
    • Rejestracja
Zaznacz stronę

Branding

Odcinki w tej kategorii:

Brak spójności marki kosztuje Cię więcej niż myślisz – Maciek Sznitowski, Brandoholik

Brak spójności marki kosztuje Cię więcej niż myślisz – Maciek Sznitowski, Brandoholik

Czym jest Advocacy? (Monika Dobaj)

Czym jest Advocacy? (Monika Dobaj)

Czym różni się budowanie penetracji od budowania częstotliwości zakupu? (Magda Rajca-Siarkowska)

Czym różni się budowanie penetracji od budowania częstotliwości zakupu? (Magda Rajca-Siarkowska)

Jak stworzyć submarkę wewnątrz wielkiej marki? (Beata Konieczna)

Jak stworzyć submarkę wewnątrz wielkiej marki? (Beata Konieczna)

Czy kolor ma znaczenie w marketingu? (Przemysław Przybylski)

Czy kolor ma znaczenie w marketingu? (Przemysław Przybylski)

Jak wybrać dobrą nazwę domenową? (Artur Pajkert)

Jak wybrać dobrą nazwę domenową? (Artur Pajkert)

Odpowiedzialność społeczna — marketingowy game changer, czy zwykła ściema? (Przemysław Przybylski)

Odpowiedzialność społeczna — marketingowy game changer, czy zwykła ściema? (Przemysław Przybylski)

Czy warto inwestować w audiomarketing? (Zuza Binkiewicz)

Czy warto inwestować w audiomarketing? (Zuza Binkiewicz)

Jak utrzymać pozycję lidera rynku? — Gymshark cz. 2 (Simona Zelek)

Jak utrzymać pozycję lidera rynku? — Gymshark cz. 2 (Simona Zelek)

Jak stać się liderem rynku? – Gymshark cz. 1 (Simona Zelek)

Jak stać się liderem rynku? – Gymshark cz. 1 (Simona Zelek)

Czym jest Art Branding i jakie niesie możliwości dla marek? (Simona Zelek)

Czym jest Art Branding i jakie niesie możliwości dla marek? (Simona Zelek)

Jak wykorzystać archetypy marki? (Doris Maklewska)

Jak wykorzystać archetypy marki? (Doris Maklewska)

Na czym polega schemat podróży bohatera w opowieściach marki? (Agnieszka Zagrobelna)

Na czym polega schemat podróży bohatera w opowieściach marki? (Agnieszka Zagrobelna)

  • Główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Wszystkie osoby
  • Wszystkie serie
  • Wszystkie odcinki
  • Zapomniane Hasło

Kontakt

kontakt (at) seryjnimarketerzy.pl

+48 790 300 458 (Michał)

Obserwuj nasze działania

  • Obserwuj
  • Obserwuj
  • Obserwuj
  • Obserwuj