Wciągnięci

Podcast

S01E04

Brak spójności marki kosztuje Cię więcej niż myślisz – Maciek Sznitowski, Brandoholik

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

Czy Twój produkt to kluczowy element codziennego życia klienta, czy tylko narzędzie do jednorazowego użytku? Dowiedz się, jak dopasować komunikację do różnych poziomów zaangażowania klientów. A ponadto: Jak dotrzeć do ukrytych decydentów, którzy mogą zaważyć na wyborze Twojej marki?

Dowiesz się:
– Dlaczego długoterminowe inwestycje w brand marketing są ważne
– Jak sprawić, by marka zapisała się w pamięci przyszłych klientów
– Rola konsekwencji i zaufania w budowaniu wiarygodności marki
– Dlaczego nie każda marka może być love brandem
– Jak dostosować strategię marki do oczekiwań klientów
– Znaczenie relacji klienta z produktem
– Decyzje strategiczne: branding dla niszy vs szerokiej publiczności
– Dlaczego spójność jest kluczowa w budowaniu marki
– Jak brand marketing pomaga dotrzeć do ukrytych decydentów w B2B

Gości:

Maciej Sznitowski
Maciej Sznitowski
Brandoholik

Mówi o sobie, że jest Brandoholikiem, bo od 15 lat zajmuje się brand marketingiem. Pomaga odkryć i podkreślić sedno marki, a następnie ułożyć markę w spójną historię. Dzięki temu marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie. Wiedzą o brand marketingu dzieli się na blogu Brandoholik.pl oraz w podcaście Markotwórstwo.

Prowadzi:

Michał Kasprzyk
Michał Kasprzyk
Producent Podcastów,
Cleverhearted Showrunners

Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.

Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Wciągnięci” na temat utrzymywania uwagi w marketingu. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.

Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.

Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.

Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.