Cliffhanger

Newsletter

Zabierasz się za nowe działania marketingowe, wykonujesz śmiało pierwsze kroki, uruchamiasz kampanię i czekasz w niecierpliwości na pierwsze rezultaty.
To oczekiwanie jest jak serialowy cliffhanger.
Bohater sięga po złoty graal. Co się stanie, kiedy go dotknie? Uruchomi się pułapka? Będzie mógł go po prostu zabrać?
Już prawie dotyka graala, a wtedy…
Dowiesz się w następnym odcinku.

My co prawda nie będziemy Cię tak katować, ale i tak nie będziesz w stanie doczekać się następnego numeru.

Co dwa tygodnie dostaniesz od nas kolejną porcję wiedzy prosto na Twoją skrzynkę mailową.

Osoby tworzące newsletter

Cleverhearted Showrunners

Producent newslettera

Anna Arlet

Autorka, Marketing Managerka

Cleverhearted Showrunners

Opinie o newsletterze

To jeden z niewielu newsletterów jakie czytam.

W pewnym momencie czułam przesyt newsletterami i zrobiłam ostre cięcie. Cleverhearted Showrunners przetrwali. Dlaczego? Bo wpadają na moją skrzynkę raz na dwa tygodnie, a to dla mnie dobra częstotliwość. Bardzo lubię pióro ekipy z CS – lekko, profesjonalnie i z dystansem. Wiem, że zawsze dostanę ciekawe przykłady ze świata marketingu, których nie widziałam już wszędzie indziej. Naprawdę się do tego przykładają.

Jeszcze nie subskrybujesz newslettera? Zmień to dziś 🙂

Martyna Goździuk

Co-founder, ViBRAND

Newsletter „Cliffhanger” jest jak przewodnik po gęstym lesie nowoczesnego marketingu, który nie tylko wskazuje kierunek, ale też inspiruje do odkrywania nieznanych ścieżek.

Dzięki połączeniu badań, trendów i przykładów, każde wydanie staje się ciekawym zasobem wiedzy w krótkiej pigułce.

Zalecam go każdemu, kto pragnie poszerzać horyzonty marketingowe, a ceni sobie szczególnie treści przygotowane z myślą o prawdziwych potrzebach branży.

Kamil Nawirski

Koordynator projektów i marketingowiec, Akademiki Inkubator Przedsiębiorczości, Politechnika Wrocławska

Co znajdziesz w środku?

|

Inspiracja

W natłoku wszystkich zadań marketingowych, można czasem zapomnieć o podstawach — motywacji do działania i odpowiednim podejściu do markketingu.

Co numer bierzemy na tapet słowa innej marketingowej głowy i szukamy w nich inspiracji dla każdej osoby działającej w marketingu.

Masz swoje przemyślenia? Podziel się z nami, odpowiadając na maila.

Steal This Concept

Wpadnij na temat swojego podcastu.

Myśląc o stworzeniu nowego podcastu, większość ludzi w pierwszej chwili sięga po formę wywiadów. Ale tak robią wszyscy. Więc żeby się wyróżnić, trzeba szukać dalej.

W tym segmencie newslettera podajemy Ci różne pomysły na tacy i dodatkowo opisujemy, co w nich działa.

Praktyczna wiedza z badań marketingowych

Możesz prowadzić działania marketingowe na oślep, ale możesz też skorzystać z odpowiednich badań. Podsuwamy Ci co ciekawsze.

Czego słuchamy w Cleverhearted?

Ten newsletter tworzą ludzie z ekipy Cleverhearted Showrunners, więc chcemy dać Ci okazję nas poznać przez… podcasty, których słuchamy.

Co numer dostaniesz polecajkę zupełnie niezwiązaną z marketingiem, ale która może stać się Twoim ulubionym podcastem.