Audiokonferencja, czyli konferencja w formie podcastu

Audiokonferencja

Serial audio

Jak skutecznie rozwijać pracowników i jak opowiadać świetne historie w marketingu?
Posłuchaj Audiokonferencji, czyli konferencji w formie podcastu. Znajdziesz w niej kilkanaście prelekcji, w których ekspertki i eksperci dzielą się wiedzą w tych dwóch obszarach. To wspólny projekt w ramach dwóch podcastów – Lekkomówni oraz Marketing Opowieści.

Pierwsza część, w ramach podcastu Lekkomówni, poświęcona jest tematowi edukacji dorosłych. Jak przekazywać wiedzę angażująco i skutecznie? Jakich błędów w pracy z dorosłymi unikać? Jak powinna wyglądać edukacja dorosłych w biznesie w XXI wieku?
Część idealna dla osób zajmujących się HRem lub konkretniej Learning and Development, ale też dla marketerów, chcących tworzyć treści edukacyjne w ramach content marketingu.

Druga część, w podcaście Marketing Opowieści, tyczy się storytellingu w marketingu. Jak opowiadać ciekawe historie? Jak budować narracje, które angażują odbiorców? Czego można się nauczyć z najlepszych kampanii opartych o storytelling?
Część idealna dla marketerów, szczególnie tych, którzy chcą się rozwinąć w temacie storytellingu.

Trailer

Słuchaj w ulubionej aplikacji lub przeglądaj odcinki poniżej:

Osoby tworzące podcast:

Patrycja Obara

Osoba prowadząca

Michał Kasprzyk

Osoba prowadząca

Cleverhearted Showrunners

Producent podcastu

Najnowszy odcinek

Skąd Romek wie, żeby nie jeść fioletowego i jak to się ma do naszych decyzji zakupowych? – Maciej Cichocki
Skąd Romek wie, żeby nie jeść fioletowego i jak to się ma do naszych decyzji zakupowych? - Maciej Cichocki
S02E16

Wystąpienie w ramach Audiokonferencji Lekkomówni x Marketing Opowieści.

Antropolodzy są zgodni, że odkryciem, które w największym stopniu wpłynęło na rozwój ludzkości było oswojenie ognia. Po pierwsze dawał on ciepło. Po drugie bezpieczeństwo. Po trzecie, można przy nim było pogadać. Opowiedzieć sobie historie, które uczyły, przestrzegały lub zachęcały do działania. Dziś już nie potrzebujemy ognisk. Ciepło i bezpieczeństwo dają nam nasze domy. Nadal jednak pragniemy dobrych opowieści. Dlatego czytamy książki, oglądamy seriale i spotykamy się na plotki ze znajomymi. Jak ten głód historii wykorzystać w marketingu? Prosta odpowiedź brzmi: Nie mów. Opowiedz to!

Kolejne odcinki