Wystąpienie w ramach Audiokonferencji Lekkomówni x Marketing Opowieści.
Wizualny storytelling, video marketing, branded content – formy filmowe są najpopularniejszym środkiem komunikacji marketingowej, a trend będzie tylko wzrastał. Jak opowiedzieć filmową historię o produktach i usługach, która przyciągnie uwagę i zostanie z widzem na dłużej?
***
Bio:
Szymon Skowroński – scenarzysta, reżyser, producent, copywriter związany z domem produkcyjnym Ikona. Finalista Papaya Young Directors 2020, półfinalista edycji 2020. Autor ponad trzydziestu zrealizowanych scenariuszy filmów promocyjnych i reklamowych, współtwórca ponad setki produkcji, w tym filmowych etiud i teledysków. Redaktor portali film.org.pl, Filmawka, artpapier z dorobkiem ponad 250 artykułów na temat kinematografii i form audiowizualnych.
Zajrzyj tutaj: https://ikona.co/
oraz na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/szymon-skowro%C5%84ski-645167aa/
***
Zadaj pytanie na LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6897429609344827392
***
Strona agencji Cleverhearted Showrunners i podcastu Marketing Opowieści: https://www.cleverhearted.com/
#lekkomowni #audiokonferencja #marketingopowiesci
Jeśli spodobały Ci się wystąpienia na Audiokonferencji i korzystasz ze Spotify lub Apple Podcasts, będziemy wdzięczni, jeśli wystawisz nam tam opinię.
0 komentarzy