Audiokonferencja

Serial audio

S02E09

Marketingowi storytellerzy: dlaczego każda firma powinna takiego zatrudnić? – Michał Kasprzyk

(włącz odtwarzanie odcinka, a u dołu strony pojawi się player, dzięki któremu odcinek będzie leciał nawet, kiedy przejdziesz na inną stronę)

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Pocket Casts

RSS

Opis odcinka

Wystąpienie w ramach Audiokonferencji Lekkomówni x Marketing Opowieści.

Ostatnie lata przyniosły nam wysyp produkcji fabularnych i dokumentalnych na wszelkiego rodzaju platformach streamingowych – czy to video czy audio. A co ważniejsze – znajdują one swoje grupy odbiorców. Dlaczego zatem tak dużo firm boi się opowiadać historie? Dlaczego powielają te same, nudne kampanie marketingowe? Powodów jest rzecz jasna mnóstwo, ale jak dużo łatwiej byłoby, gdyby w firmach znalazły się osoby specjalizujące się w opowiadaniu historii? W Microsofcie jest Chief Storyteller. Jak inne firmy mogą skorzystać na tym trendzie i zacząć snuć więcej opowieści powiązanych ze swoją marką?

***

Bio:
W swoich działaniach skupia się na opowiadaniu historii, które dają wartość odbiorcom oraz pomaga innym tworzyć takie historie. Specjalizuje się w dwóch obszarach – przemówieniach i podcastach.

Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Credit Agricole, Empiku i Nokii. Współprowadzi podcast „Lekkomówni” poświęcony nauce przemawiania. Prowadzi agencję Cleverhearted Showrunners, która produkuje podcasty dla firm.

Jest trenerem wystąpień publicznych, który szkolił osoby z takich firm jak 3M, Santander, Google, Dolby. Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.

W świecie, w którym ludzie nie przepadają za PowerPointem, on go uwielbia i pokazuje innym, że nie taki diabeł straszny – szczególnie jak się go pozna.

Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną edycję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania) i oprócz doboru mówców, przygotowywał ich również do wystąpień. Uczył się między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

Zajrzyj tutaj: http://michalkasprzyk.com/
oraz na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/

***

Zadaj pytanie na LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6897429609344827392

***

Strona agencji Cleverhearted Showrunners i podcastu Marketing Opowieści: https://www.cleverhearted.com/
#lekkomowni #audiokonferencja #marketingopowiesci
Jeśli spodobały Ci się wystąpienia na Audiokonferencji i korzystasz ze Spotify lub Apple Podcasts, będziemy wdzięczni, jeśli wystawisz nam tam opinię.

Ten odcinek prowadzi:

Michał Kasprzyk
Michał Kasprzyk
Producent Podcastów,
Cleverhearted Showrunners

Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.

Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Marketing Opowieści”, poświęcony storytellingowi w działaniach marketingowych. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.

Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.

Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.

Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.