Audiokonferencja

Serial audio

S02E11

Neuromarketing: manipulacja czy rewelacja? – Magdalena Urbaniak

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Pocket Casts

RSS

Opis odcinka

Wystąpienie w ramach Audiokonferencji Lekkomówni x Marketing Opowieści.

Coraz więcej o nim słyszymy, ale wciąż pozostawia wiele pytań. Neuromarketing – czy jest etyczny, czy jest praktyczny i… czym w ogóle jest? Spieszę z odpowiedzią na te wszystie pytania.

***

Bio:

Strateżka i szkoleniowiec w obszasze komunikacji i marketingu. Założycielka agencji marketingowej MaxTractor. Wykładowczyni na takich uczelniach jak Uniwersytet Wrocławski, SWPS, WSH czy Uniwerstet Ekonomiczny. Prelegentka (m.in na konferencji TEDx, Infoshare czy I love Marketing). Autorka bloga magdaurbaniak.com i tractormania.pl i. Jej artykuły znajdziesz w takich magazynach jak Sprawny Marketing, Marketer+ czy Social Media Manager.

Zajrzyj tutaj: https://magdaurbaniak.com/

oraz na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/m-urbaniak-best-comm-manager/

***

Zadaj pytanie na LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6897429609344827392

***

Strona agencji Cleverhearted Showrunners i podcastu Marketing Opowieści: https://www.cleverhearted.com/

#lekkomowni #audiokonferencja #marketingopowiesci

Jeśli spodobały Ci się wystąpienia na Audiokonferencji i korzystasz ze Spotify lub Apple Podcasts, będziemy wdzięczni, jeśli wystawisz nam tam opinię.

Ten odcinek prowadzi:

Magdalena Urbaniak
Magdalena Urbaniak
Founder & Head of Strategy,
Max Tractor

Jestem strategiem. Projektuję komunikację i strategie marketingowe dla dobrych marek. Założyłam agencję MaxTractor, specjalizującej się w agro marketingu, hotelarstwie i nowoczesnych technologiach. Mamy na koncie współprace z takimi markami jak Bayer, Top Farms, Muzeum Narodowe w Poznaniu, Hotele Saltic czy Brand24.

Zainicjowałam i zorganizowałam pierwszą w Polsce konferencją marketingową dla rolnictwa AGROCON.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.