Beta Sztafeta

Serial audio

S01E13

Bez niej ludzie gorzej by rozumieli siebie – Dagmara Kokoszka-Lassota

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

Jak postawić się w roli naszych odbiorców? Co zrobić, żeby lepiej ich rozumieć? I jakie podejście do work-life balance ma najwięcej sensu?

W tym odcinku gości:
Dagmara Kokoszka Lassota, Digital Media Buyer, Volkswagen Group.
Dyplomowana specjalistka ds psychologii marketingu i sprzedaży oraz cyberbezpieczeństwa. Trenerka technik pamięciowych oraz koncentracji uwagi, psycholożka oraz ekspertka ds digital marketingu z ponad 13-letnim doświadczeniem. Prowadzi swój kanał na YouTube #zmiloscidomarketingu, gdzie dzieli się wiedzą z zakresu psychologii marketingu i sprzedaży zdobytą przez ostatnie lata. Pasjonatka Facebook Ads i psychologii mediów społecznościowych.
Od lat prowadzi szkolenia, warsztaty i prelekcje na ogólnopolskich wydarzeniach. Prywatnie mama trójki dzieci, żona i miłośniczka książek.

A prowadzi: Wojtek Grzegorzyca (sprawdź poprzedni odcinek!)

Kup bilet na Betę (bo jest kultowa):
https://internetbeta.pl/bilety

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

Sprawdź portal dla marketerów Seryjni Marketerzy: https://seryjnimarketerzy.pl/

W tym odcinku gości:

Dagmara Kokoszka-Lassota
Dagmara Kokoszka-Lassota
Digital Media Buyer,
Volkswagen Group

Dyplomowana specjalistka ds psychologii marketingu i sprzedaży oraz cyberbezpieczeństwa. Trenerka technik pamięciowych oraz koncentracji uwagi, psycholożka oraz ekspertka ds digital marketingu z ponad 13-letnim doświadczeniem. Prowadzi swój kanał na YouTube #zmiloscidomarketingu, gdzie dzieli się wiedzą z zakresu psychologii marketingu i sprzedaży zdobytą przez ostatnie lata. Pasjonatka Facebook Ads i psychologii mediów społecznościowych.
Od lat prowadzi szkolenia, warsztaty i prelekcje na ogólnopolskich wydarzeniach. Prywatnie mama trójki dzieci, żona i miłośniczka książek.

Ten odcinek prowadzi:

Wojciech Grzegorzyca
Wojciech Grzegorzyca
Senior Communications Manager,
Rokmates

Ekspert w obszarze komunikacji w gamingu, esporcie i influencer marketingu. Ma kilkanaście lat doświadczenia w tworzeniu treści tekstowych i 5 lat w działaniach public relations. Obecnie odpowiada za komunikację agencji Rokmates – od strategii, przez planowanie, po realizację. Prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów dla czasopism i portali branżowych. Współautor Raportu Strategicznego IAB Polska w 2022, 2023 i 2024 roku. Pracował nad komunikacją różnych aktywacji w gamingu (w tym tych z udziałem influencerów, m.in. dla marek Huawei i Philips OneBlade czy Grupy Erbud) oraz zgłoszeniami do konkursów branżowych, w tym kampanii „Walka o Koszyki” dla Grupy Erbud, która zdobyła 8 nagród (m.in. Złoto w MIXX Awards Europe czy Złoto w Effie Poland 2022).

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.