Beta Sztafeta

Serial audio

S01E19

Bez niego marki i influencerzy żyliby jak pies z kotem – Łukasz Kępiński

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

Komunikacja między klientem a influencerem jest prosta? Ja nie wiem, jestem tylko opisem. Ale w tym odcinku powinna znaleźć się odpowiedź. I inne rzeczy.

W tym odcinku gości:

Łukasz Kępiński
CEO | Tears of Joy
Czwarty rok współtworzę i zarządzam kreatywną agencją influencerską Tears of Joy. Wcześniej zarządzałem działem social media w K2, rozwijałem startup w Estonii. Kocham polskie plaże, męczę się oglądając Legię, mogę bawić się resorakami z synem i usypiając i karmiąc lalki z córką. Organizuję największe cykliczne wydarzenie dla Twórców – Środa.

A prowadzi: Jacek Dziura (sprawdź poprzedni odcinek!)

Kup bilet na Betę (bo jest kultowa):
https://internetbeta.pl/bilety

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

Sprawdź portal dla marketerów Seryjni Marketerzy: https://seryjnimarketerzy.pl/

W tym odcinku gości:

Łukasz Kępiński
Łukasz Kępiński
CEO,
Tears of Joy

Czwarty rok współtworzę i zarządzam kreatywną agencją influencerską Tears of Joy. Wcześniej zarządzałem działem social media w K2, rozwijałem startup w Estonii. Kocham polskie plaże, męczę się oglądając Legię, mogę bawić się resorakami z synem i usypiając i karmiąc lalki z córką. Organizuję największe cykliczne wydarzenie dla Twórców – Środa.

Ten odcinek prowadzi:

Jacek Dziura
Jacek Dziura
Board Marketing Advisor,
Future Mind

Doświadczony lider i ekspert ds. marketingu i komunikacji z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym. Na co dzień doradza Zarządom i Klientom w zakresie marketingu i komunikacji.

W przeszłości odpowiedzialny za kreowanie i realizację strategii marketingu i PR oraz za budowę silnego brandu Future Mind na rynkach międzynarodowych. Ekspert Rady Sektorowej, członek grup roboczych IAB, dwukrotny laureat konkursu CMO of The Year w kategorii content, wykładowca akademicki. W ostatnich latach, jako Chief Marketing Officer, a następnie Członek Zarządu, był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz budowę pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now!. Doświadczenie zawodowe zdobywał, realizując projekty na ponad 100 rynkach dla takich marek jak: Tpay, FIBARO, Grupa SARE S.A

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.