Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji
Opis odcinka
Co sprawia, że jedne wystąpienia przyciągają uwagę, a inne popadają w niepamięć? Odkryj co najlepsi mówcy robią, by budować więź z publicznością oraz jak poznanie emocji i potrzeb odbiorców pomoże Ci lepiej się komunikować.
Dowiesz się:
– Jak wykorzystywać techniki negocjatorów FBI w komunikacji?
– Jak budować i utrzymywać zaufanie odbiorców?
– Jak dostosować komunikację do różnych odbiorców?
– Jak wzbudzać pożądane reakcje emocjonalne?
– Jak ćwiczyć pewność siebie w wystąpieniach publicznych?
– Jak tworzyć skuteczne wezwania do działania?
Timestampy:
00:01:15 Jaki marketing przykuwa uwagę Kamy?
00:02:10 Czego ludzie chcą od przemówień?
00:04:28 Skąd wiedzieć, przed kim występujemy?
00:06:11 Co pomaga postawić się w roli odbiorców?
00:08:55 Skąd wiedzieć, jakie emocje będzie miała publiczność?
00:10:36 Czy to nie zakrawa o manipulację?
00:11:08 Jakie emocje wywoływać w odbiorcach?
00:14:39 Gdyby reklamy newsletterów brzmiały jak reklamy radiowe…
00:15:41 Co musimy wiedzieć o publiczności?
00:18:38 Jakie autorytety i case studies wykorzystywać?
00:24:48 Jak określić nieuświadomione potrzeby odbiorców?
00:26:23 Jak dostosować przemówienie do szerokiej publiczności?
00:29:48 Reklamozagadka
00:32:13 Jak budować zaufanie odbiorców przemówienia?
00:39:10 Jak radzić sobie z chodzeniem po scenie?
00:43:47 Jak stworzyć treść dopasowaną do odbiorcy?
00:48:29 Pytanie z LinkedIna: Jak zrobić dobre Call To Action?
00:51:10 Pytanie z LinkedIna: Dlaczego wciąż jest tak dużo kiepskich przemówień?
00:56:33 Co warto zapamiętać z odcinka?
Gości:
Trenerka wystąpień publicznych i ekspertka marketingu opartego na zachowaniach. Związana z branżą kreatywną od ponad 10 lat, a z ekosystemem startupów od 4 lat.
Szkoli zespoły korporacyjne (jak Jeronimo Martins), sektor publiczny (jak Miasto Kołobrzeg), a także małe firmy i osoby prywatne w zakresie sztuki wystąpień publicznych, prezentowania swoich pomysłów i ogólnych zasad wpływania na publiczność. Jest mentorką Public Speaking & Pitching dla startupów (m. in. w foodtech.ac, Huge Thing czy Mentoring Dots). Nazywają ją Creative MacGyver.
Występowała lub prowadziła sceny na I Love Marketing & Technology (zwycięzca w 2022 r., podium w 2023 r., TOP7 w 2024 r.), Infoshare, ITMT, ACCELER8IT, SEO Vibes Poland (zwycięzca w 2024 r.), PROexpert Days i innych.
Prowadzi:
Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.
Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Marketing Opowieści”, poświęcony storytellingowi w działaniach marketingowych. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.
Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.
Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.
Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).
0 komentarzy