Wciągnięci

Podcast

S01E03

Dlaczego relacje firm z mediami nie działają i jak to zmienić? – Katarzyna Dworzyńska, PR Calling

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

Jak zainteresować dziennikarzy bez ryzyka trafienia na wieki do spamu? Klucz do skutecznych relacji z mediami tkwi w słowie “relacje”. Odkryj, jak agencje PR i najskuteczniejsi marketerzy z powodzeniem wykorzystują Public Relations w strategii marki.

Dowiesz się:
– Jak nawiązywać i utrzymywać efektywne kontakty z mediami bez irytowania dziennikarzy?
– Dlaczego wysyłanie niespersonalizowanych komunikatów do mediów jest nieskuteczne?
– Dlaczego unikalne, eksperckie materiały mają większe znaczenie niż masowe wysyłki?
– Czy PR to „pudrowanie trupa” i jak tworzyć komunikację autentyczną i zgodną z wartościami?
– Jak firmy technologiczne mogą wykorzystać PR, by zyskać status ekspertów w swojej branży?
– Jak stworzyć efektywną strategię, by media relations przynosiły realne efekty?

Gości:

Katarzyna Dworzyńska
Katarzyna Dworzyńska
Founderka i CEO,
PR Calling

Founderka i CEO PR Calling – agencji public relations, która współpracuje z firmami będącymi liderami technologicznymi, budując ich wizerunek jako ekspertów w swojej branży. W ciągu ostatnich 10 lat, wraz z zespołem, odpowiadała za wizerunek ekspercki takich marek jak: Allegro, PayU, iTaxi, Audioteka, Mindshare, PayPo, PayTel, Billennium i Morizon, a także Lendi, Flying Bisons, SmartLunch czy Talent Place.
Na co dzień odpowiada za strategię firmy, umacnianie jej wizerunku na zewnątrz i wewnątrz organizacji oraz budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami.
Członkini PSPR. Mentorka w programach akceleracyjnych dla dynamicznie rozwijających się firm technologicznych. Swoją wiedzą chętnie dzieli się na LinkedInie, w magazynach branżowych, a także w trakcie prelekcji czy szkoleń.
Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie ukończyła kierunek Zarządzanie i marketing oraz Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej Uniwersytetu Warszawskiego.
Prywatnie entuzjastka zdrowego stylu życia, kocha crossfit i długie podróże. Mama trzech chłopców – Mikołaja, Teodora i Ksawerego.

Prowadzi:

Michał Kasprzyk
Michał Kasprzyk
Producent Podcastów,
Cleverhearted Showrunners

Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.

Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Wciągnięci” na temat utrzymywania uwagi w marketingu. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.

Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.

Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.

Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.