Beta Sztafeta

Serial audio

S01E22

Bez niego polski LinkedIn byłby gorszym miejscem – Rafał Szymański

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

Ten człowiek nie tylko jest ekspertem od LinkedIna, ale ma też odpowiednią kulturę wypowiedzi na tej platformie. Hejterzy mu nie straszni, a w odcinku zdradza, co dzieje się, kiedy ktoś da się przekonać do swoich racji na LI.

W tym odcinku gości:
Rafał Szymański
B2B Marketing.AI
Specjalizuje się w Social Selling, w skrócie to wie co i jak zrobić, aby sprzedawać więcej w Internecie z wykorzystaniem Social Media, głównie LinkedIn. W tym zakresie pracuje dla małych i średnich firm wykorzystując moje ponad 15 letnie doświadczenie w pracy dla największych marek na świecie: 3M, Philips, Roche, Sanofi, Neckermann i ThomasCook i innych. Użytkownik LinkedIn od 2006 roku a w 2016 roku przeprowadził pierwsze wdrożenie korporacyjne wdrożenie LinkedIn Sales Navigator z którego szkoli do dziś.

Aby klienci osiągali swoje cele stworzył własne oprogramowanie do automatyzacji i skalowania działań na LinkedIn, Facebook, Instagram i Twitter. Prywatnie ojciec 4 dzieci i ekspert w komisji ds. zdrowia psychicznego przy Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich.

A prowadzi: Krzysztof Miotk (sprawdź poprzedni odcinek!)

Kup bilet na Betę (bo jest kultowa):
https://internetbeta.pl/bilety

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

Sprawdź portal dla marketerów Seryjni Marketerzy: https://seryjnimarketerzy.pl/

W tym odcinku gości:

Rafał Szymański
Rafał Szymański
Konsultant Social Selling z wykorzystaniem LinkedIn,
Rafał J. Szymański

B2B Marketing.AI

Specjalizuje się w Social Selling, w skrócie to wie co i jak zrobić, aby sprzedawać więcej w Internecie z wykorzystaniem Social Media, głównie LinkedIn. W tym zakresie pracuje dla małych i średnich firm wykorzystując moje ponad 15 letnie doświadczenie w pracy dla największych marek na świecie: 3M, Philips, Roche, Sanofi, Neckermann i ThomasCook i innych. Użytkownik LinkedIn od 2006 roku a w 2016 roku przeprowadził pierwsze wdrożenie korporacyjne wdrożenie LinkedIn Sales Navigator z którego szkoli do dziś. Aby klienci osiągali swoje cele stworzył własne oprogramowanie do automatyzacji i skalowania działań na LinkedIn, Facebook, Instagram i Twitter. Prywatnie ojciec 4 dzieci i ekspert w komisji ds. zdrowia psychicznego przy Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich.

Ten odcinek prowadzi:

Krzysztof Miotk
Krzysztof Miotk

Wiedźmin UX, właściciel agencji UX „Quale” oraz podcastu „UX po Godzinach”. Kierownik pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z Badań UX. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m. in. jako strateg marki i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, G2A, mBank, OLX, Booste, Gemini, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.