W tym odcinku gości:
B2B Marketing.AI
Specjalizuje się w Social Selling, w skrócie to wie co i jak zrobić, aby sprzedawać więcej w Internecie z wykorzystaniem Social Media, głównie LinkedIn. W tym zakresie pracuje dla małych i średnich firm wykorzystując moje ponad 15 letnie doświadczenie w pracy dla największych marek na świecie: 3M, Philips, Roche, Sanofi, Neckermann i ThomasCook i innych. Użytkownik LinkedIn od 2006 roku a w 2016 roku przeprowadził pierwsze wdrożenie korporacyjne wdrożenie LinkedIn Sales Navigator z którego szkoli do dziś. Aby klienci osiągali swoje cele stworzył własne oprogramowanie do automatyzacji i skalowania działań na LinkedIn, Facebook, Instagram i Twitter. Prywatnie ojciec 4 dzieci i ekspert w komisji ds. zdrowia psychicznego przy Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich.
Ten odcinek prowadzi:
Wiedźmin UX, właściciel agencji UX „Quale” oraz podcastu „UX po Godzinach”. Kierownik pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z Badań UX. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m. in. jako strateg marki i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, G2A, mBank, OLX, Booste, Gemini, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.
0 komentarzy