Marketing Opowieści

Serial audio

S01E05

3 największe błędy w storytellingu popełniane przez marki

(włącz odtwarzanie odcinka, a u dołu strony pojawi się player, dzięki któremu odcinek będzie leciał nawet, kiedy przejdziesz na inną stronę)

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

Kochamy opowiadać ciekawe historie! Również te w marketingu. Jednak nie wszystkie kampanie storytellingowe zawsze kończą się sukcesem – łatwo popełnić błędy na każdym etapie ich tworzenia.

Mimo to, chcemy Wam pokazać, że opowiadanie historii nie jest takie trudne, jak może się wydawać i (prawie) każdy może robić to naprawdę dobrze.

W tym odcinku odkrywamy:

  • dlaczego warto opowiadać historie zarówno na zewnątrz marki jak i wewnętrznie do pracowników?
  • dlaczego marka nie powinna być bohaterem opowieści?
  • dlaczego warto opowiadać historie o porażkach marki?

Oraz wiele innych zagadnień z obszaru marketingu opowieści.

***

Michał Kasprzyk: jest storytellerem, producentem podcastów i mówcą. Storytelling pochłonął go do reszty. Skupia się na opowiadaniu historii, które dają wartość odbiorcom oraz pomaga innym tworzyć takie historie. Produkował podcasty m.in. dla Credit Agricole, Empiku i Nokii. Jest trenerem wystąpień publicznych, który przemawiał na wydarzeniach takich jak I Love Marketing, InfoShare, InternetBeta, TEDxKatowice.

Michał na LinkedIn:

https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/

***

Linki do materiałów wspomnianych w rozmowie, oraz więcej wiedzy znajdziesz na: www.marketingopowiesci.pl/05

“Marketing Opowieści” jest podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych.

Prowadzący podcast: Michał Kasprzyk

Podcast Showrunner: Rafał Chojnowski

Identyfikacja wizualna: Simona Zelek

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

#storytelling #marketing #fakap # #marketingopowiesci #cleverhearted

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.