Beta Sztafeta

Serial audio

S01E01

Bez niego kolonia dla marketerów by nie istniała – Łukasz Bis

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

Nie może być! Jeden człowiek motorem napędowym konferencji! Ale jak?

W tym odcinku gości:
Łukasz Bis
CEO
InternetBeta
Mąż i tato. Zawodowo zakręcony człowiek. Pasjonat. Gallupowy strateg, ale i osoba dostrzegająca talenty innych. Wykładowca (na WSIiZ w Rzeszowie), Dyrektor Centrum Innowacji i Wzornictwa Praktycznego WSIiZ. Głównodowodzący Konferencją InternetBeta. Na swoim koncie ma współpracę z takimi markami jak TED, NASA czy BCC. Często doradza w zakresie innowacji, projektowania graficznego, dostępności, czy metodyk projektowania. Część życia spędza w wirtualnej rzeczywistości. Uwielbia LEGO. Zdecydowanie stawia na relacje! Ma słaby żart, ale bardzo dobre serce!

A prowadzi: Michał Kasprzyk (sprawdź poprzedni odcinek!)

Kup bilet na Betę (bo jest kultowa):
https://internetbeta.pl/bilety

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

Sprawdź portal dla marketerów Seryjni Marketerzy: https://seryjnimarketerzy.pl/

W tym odcinku gości:

Łukasz Bis
Łukasz Bis
CEO,
InternetBeta

Mąż i tato. Zawodowo zakręcony człowiek. Pasjonat. Gallupowy strateg, ale i osoba dostrzegająca talenty innych. Wykładowca (na WSIiZ w Rzeszowie), Dyrektor Centrum Innowacji i Wzornictwa Praktycznego WSIiZ. Głównodowodzący Konferencją InternetBeta. Na swoim koncie ma współpracę z takimi markami jak TED, NASA czy BCC. Często doradza w zakresie innowacji, projektowania graficznego, dostępności, czy metodyk projektowania. Część życia spędza w wirtualnej rzeczywistości. Uwielbia LEGO. Zdecydowanie stawia na relacje! Ma słaby żart, ale bardzo dobre serce!

Ten odcinek prowadzi:

Michał Kasprzyk
Michał Kasprzyk
Producent Podcastów,
Cleverhearted Showrunners

Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.

Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Marketing Opowieści”, poświęcony storytellingowi w działaniach marketingowych. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.

Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.

Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.

Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.