Beta Sztafeta

Serial audio

S01E23

Bez niego nie byłoby tego podcastu (i paru innych) – Michał Kasprzyk

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

Murarz, tynkarz, akrobata: Podcaster – czy to osoba, która musi znać się na całym procesie? Ale może na początek – czy nie jest czasem już za późno, żeby zacząć nagrywać podcast?

W tym odcinku gości:
Michał Kasprzyk, Producent Podcastów w Cleverhearted Showrunners (https://www.cleverhearted.com/)
Kreatywność to jego tlen, którego używa w podcastingu, storytellingu i marketingu seryjnym.
Prowadzi agencję produkującą podcasty Cleverhearted Showrunners, która jest odpowiedzialna za serie m. in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.
Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (https://seryjnimarketerzy.pl/osoba/michal-kasprzyk/) oraz na LinkedIn (https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/).
Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, InternetBeta, TEDxKatowice.
Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

A prowadzi: Rafał Szymański (sprawdź poprzedni odcinek!)

Kup bilet na Betę (bo jest kultowa):
https://internetbeta.pl/bilety

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

Sprawdź portal dla marketerów Seryjni Marketerzy: https://seryjnimarketerzy.pl/

W tym odcinku gości:

Michał Kasprzyk
Michał Kasprzyk
Producent Podcastów,
Cleverhearted Showrunners

Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.

Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Marketing Opowieści”, poświęcony storytellingowi w działaniach marketingowych. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.

Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.

Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.

Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

Ten odcinek prowadzi:

Rafał Szymański
Rafał Szymański
Konsultant Social Selling z wykorzystaniem LinkedIn,
Rafał J. Szymański

B2B Marketing.AI

Specjalizuje się w Social Selling, w skrócie to wie co i jak zrobić, aby sprzedawać więcej w Internecie z wykorzystaniem Social Media, głównie LinkedIn. W tym zakresie pracuje dla małych i średnich firm wykorzystując moje ponad 15 letnie doświadczenie w pracy dla największych marek na świecie: 3M, Philips, Roche, Sanofi, Neckermann i ThomasCook i innych. Użytkownik LinkedIn od 2006 roku a w 2016 roku przeprowadził pierwsze wdrożenie korporacyjne wdrożenie LinkedIn Sales Navigator z którego szkoli do dziś. Aby klienci osiągali swoje cele stworzył własne oprogramowanie do automatyzacji i skalowania działań na LinkedIn, Facebook, Instagram i Twitter. Prywatnie ojciec 4 dzieci i ekspert w komisji ds. zdrowia psychicznego przy Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.