Lekkomówni

Serial audio

S03E02

Jak dobrze wypaść w mediach, żeby osiągnąć swoje cele biznesowe (Barbara Krysztofczyk)

(włącz odtwarzanie odcinka, a u dołu strony pojawi się player, dzięki któremu odcinek będzie leciał nawet, kiedy przejdziesz na inną stronę)

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

Wystąpienia w mediach mogą przynieść wiele biznesowych korzyści, ale jednocześnie są pewnym wyzwaniem. Przede wszystkim mogą być stresujące, a do tego – jak się do nich przygotować? O tym będzie w tym odcinku. A dodatkowo dowiecie się co to są i po co wam soundbite’y i dlaczego warto być sobą. To ostatnie to w sumie dobre wieści.

Barbara Krysztofczyk jest w branży PRowej od lat. Pomaga swoim klientom budować wizerunek między innymi przy pomocy wystąpień publicznych, a konkretnie wystąpień w mediach. Przez wiele lat prowadziła agencję Synertime, potem była szefową PR w kampanii prezydenckiej Szymona Hołowni, a w ostatnim czasie prowadzi Krystal Point – butik szkoleniowo-konsultacyjny, który uczy skutecznej komunikacji i prezentacji w miejscu pracy, na spotkaniach firmowych, konferencjach oraz w mediach.

Basię znajdziesz tutaj:

https://krystalpoint.pl/

https://www.linkedin.com/in/barbarakrysztofczyk/

***

Prowadzący: Michał Kasprzyk

Daj Michałowi znać, jak Ci poszło ćwiczenie zadane przez Basię, pisząc maila na michal@lekkomowni.pl

***

Jeśli czujesz, że nasz podcast daje Ci wartość, wejdź na stronę https://lekkomowni.pl/dziekuje i sprawdź, jak możesz się nam odwdzięczyć.

Strona podcastu Lekkomówni: https://lekkomowni.pl/

#lekkomowni #polskipodcast

Transkrypcja odcinka

Wystąpienia w mediach mogą przynieść wiele biznesowych korzyści, ale jednocześnie są pewnym wyzwaniem. Przede wszystkim mogą być stresujące, a do tego – jak się do nich przygotować? O tym będzie w tym odcinku. A dodatkowo dowiecie się co to są i po co wam soundbite’y i dlaczego warto być sobą. To ostatnie to w sumie dobre wieści.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.