00:00
1X
Wystąpienia w mediach mogą przynieść wiele biznesowych korzyści, ale jednocześnie są pewnym wyzwaniem. Przede wszystkim mogą być stresujące, a do tego – jak się do nich przygotować? O tym będzie w tym odcinku. A dodatkowo dowiecie się co to są i po co wam soundbite’y i dlaczego warto być sobą. To ostatnie to w sumie dobre wieści.
Barbara Krysztofczyk jest w branży PRowej od lat. Pomaga swoim klientom budować wizerunek między innymi przy pomocy wystąpień publicznych, a konkretnie wystąpień w mediach. Przez wiele lat prowadziła agencję Synertime, potem była szefową PR w kampanii prezydenckiej Szymona Hołowni, a w ostatnim czasie prowadzi Krystal Point – butik szkoleniowo-konsultacyjny, który uczy skutecznej komunikacji i prezentacji w miejscu pracy, na spotkaniach firmowych, konferencjach oraz w mediach.
Basię znajdziesz tutaj:
https://www.linkedin.com/in/barbarakrysztofczyk/
***
Prowadzący: Michał Kasprzyk
Daj Michałowi znać, jak Ci poszło ćwiczenie zadane przez Basię, pisząc maila na michal@lekkomowni.pl
***
Jeśli czujesz, że nasz podcast daje Ci wartość, wejdź na stronę https://lekkomowni.pl/dziekuje i sprawdź, jak możesz się nam odwdzięczyć.
Strona podcastu Lekkomówni: https://lekkomowni.pl/
#lekkomowni #polskipodcast
Wystąpienia w mediach mogą przynieść wiele biznesowych korzyści, ale jednocześnie są pewnym wyzwaniem. Przede wszystkim mogą być stresujące, a do tego – jak się do nich przygotować? O tym będzie w tym odcinku. A dodatkowo dowiecie się co to są i po co wam soundbite’y i dlaczego warto być sobą. To ostatnie to w sumie dobre wieści.
Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.
0 komentarzy