Jak postawić się w roli naszych odbiorców? Co zrobić, żeby lepiej ich rozumieć? I jakie podejście do work-life balance ma najwięcej sensu?

W tym odcinku gości:

Dagmara Kokoszka Lassota

Digital Media Buyer

Volkswagen Group

Dyplomowana specjalistka ds psychologii marketingu i sprzedaży oraz cyberbezpieczeństwa. Trenerka technik pamięciowych oraz koncentracji uwagi, psycholożka oraz ekspertka ds digital marketingu z ponad 13-letnim doświadczeniem. Prowadzi swój kanał na YouTube #zmiloscidomarketingu, gdzie dzieli się wiedzą z zakresu psychologii marketingu i sprzedaży zdobytą przez ostatnie lata. Pasjonatka Facebook Ads i psychologii mediów społecznościowych.

Od lat prowadzi szkolenia, warsztaty i prelekcje na ogólnopolskich wydarzeniach. Prywatnie mama trójki dzieci, żona i miłośniczka książek.

A prowadzi: Wojtek Grzegorzyca (sprawdź poprzedni odcinek!)

Kup bilet na Betę (bo jest kultowa):

https://internetbeta.pl/bilety

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

Sprawdź portal dla marketerów Seryjni Marketerzy: https://seryjnimarketerzy.pl/