Czy Twój produkt to kluczowy element codziennego życia klienta, czy tylko narzędzie do jednorazowego użytku? Dowiedz się, jak dopasować komunikację do różnych poziomów zaangażowania klientów. A ponadto: Jak dotrzeć do ukrytych decydentów, którzy mogą zaważyć na wyborze Twojej marki?
Dowiesz się:
👉 Dlaczego długoterminowe inwestycje w brand marketing są ważne
👉 Jak sprawić, by marka zapisała się w pamięci przyszłych klientów
👉 Rola konsekwencji i zaufania w budowaniu wiarygodności marki
👉 Dlaczego nie każda marka może być love brandem
👉 Jak dostosować strategię marki do oczekiwań klientów
👉 Znaczenie relacji klienta z produktem
👉 Decyzje strategiczne: branding dla niszy vs szerokiej publiczności
👉 Dlaczego spójność jest kluczowa w budowaniu marki
👉 Jak brand marketing pomaga dotrzeć do ukrytych decydentów w B2B
🎙 Gości:
Maciek Sznitowski
Strateg marki i komunikacji, Brandoholik
Mówi o sobie, że jest Brandoholikiem, bo od 15 lat zajmuje się brand marketingiem. Pomaga odkryć i podkreślić sedno marki, a następnie ułożyć markę w spójną historię. Dzięki temu marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie. Wiedzą o brand marketingu dzieli się na blogu Brandoholik.pl oraz w podcaście Markotwórstwo.
💼 Linkedin: https://www.linkedin.com/in/sznitowski/
🌐 Strona www: https://brandoholik.pl/
Podcast prowadzi:
Michał Kasprzyk – producent podcastów, fan podcastów, storytellingu i marketingu seryjnego. Właściciel agencji podcastowej Cleverhearted.
💼 Znajdziesz go na Linkedinie: https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/
❓ Jeśli chcesz zadać pytania przyszłym gościom, obserwuj Michała na Linkedinie, gdzie co jakiś czas wrzuca posty z prośbą o pytania.
Chcesz wiedzieć więcej o utrzymywaniu uwagi w marketingu? Zapisz się do newslettera Cliffhanger:
📬 https://seryjnimarketerzy.pl/newsletter/
Wciągnięci mają swój domek na:
🌐 https://seryjnimarketerzy.pl/
Myślisz o podcaście dla swojej firmy?
Sprawdź, jak Cleverhearted może Ci pomóc:
🌐 https://www.cleverhearted.com/
Timestampy:
00:00:00 Kim jest Maciek Sznitowski?
00:01:09 Jaki marketing przykuwa uwagę Maćka?
00:02:18 Różnica między brand marketingiem a brandingiem
00:03:34 Jak brand marketing utrzymuje uwagę odbiorców
00:07:32 Dlaczego nie każda marka może być lovebrandem?
00:10:50 Elementy budowania marki
00:15:26 Gdyby newsletter to był ślub a nie subskrypcja…
00:17:36 Czy zawsze zaczynamy budowanie marki od odbiorców?
00:19:12 Relacja klienta z produktem
00:22:40 Sens budowania marki
00:25:07 Pytanie z LinkedIna – Marka B2B
00:28:21 Jak docierać do ukrytych decydentów w B2B?
00:32:12 Pierwszy kontakt odbiorcy z marką
00:35:12 Jak określić z czym ma kojarzyć się marka?
00:39:11 Sposoby budowania zaufania odbiorców
00:46:12 Reklamozagadka
00:49:37 Co jeśli potrzeby odbiorcy się zmienią?
00:57:14 Tworzenie marki dla wielu grup odbiorców
01:03:13 Marka w niszy
01:06:56 Co zrobić, żeby odbiorcy polecali markę?
01:10:30 Co marketer powinien powiedzieć CEO o brand marketingu?
01:12:28 Co warto zapamiętać z odcinka?