Rosnąca świadomość konsumentów coraz częściej wymusza na firmach transparentność dotyczącą ich działań. Czy marketing nieetycznej marki może być etyczny?

Zapraszamy na: www.bezmiesny.pl

***

Anna Ferlin

Od 2020 roku współpracuje z marką Bezmięsny na stanowisku Creative Director zarządzając całym marketingiem i zespołem marketingowym marki Bezmięsny oraz eksportowej odsłony firmy – Plenty Reasons. Certyfikowany trener kreatywnego pisania. Podwójna laureatka konkursu Dyrektor Marketingu Roku w kat. Odkrycie / Młody Wiele w latach 2020/21 oraz 2021/22. Prywatnie zapalona snowboardzistka i mama półtorarocznego Kajtka. 

Strona www: www.bezmiesny.pl

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/ania-ferlin-64b0a4a8/

***

“Marketingowe Tipy” są podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych. Jeśli zastanawiasz się nad podcastem dla swojej marki, wejdź na https://cleverhearted.com i zamów bezpłatną konsultację.

Showrunnerka podcastu: Simona Zelek

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

#marketing #greenwashing #tipmarketingowy #etykawbiznesie