Rosnąca świadomość konsumentów coraz częściej wymusza na firmach transparentność dotyczącą ich działań. Czy marketing nieetycznej marki może być etyczny?
Zapraszamy na: www.bezmiesny.pl
***
Anna Ferlin
Od 2020 roku współpracuje z marką Bezmięsny na stanowisku Creative Director zarządzając całym marketingiem i zespołem marketingowym marki Bezmięsny oraz eksportowej odsłony firmy – Plenty Reasons. Certyfikowany trener kreatywnego pisania. Podwójna laureatka konkursu Dyrektor Marketingu Roku w kat. Odkrycie / Młody Wiele w latach 2020/21 oraz 2021/22. Prywatnie zapalona snowboardzistka i mama półtorarocznego Kajtka.
Strona www: www.bezmiesny.pl
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/ania-ferlin-64b0a4a8/
***
“Marketingowe Tipy” są podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych. Jeśli zastanawiasz się nad podcastem dla swojej marki, wejdź na https://cleverhearted.com i zamów bezpłatną konsultację.
Showrunnerka podcastu: Simona Zelek
Produkcja: Cleverhearted Showrunners
#marketing #greenwashing #tipmarketingowy #etykawbiznesie