#reklama semKRK

Z kodem „seryjnimarketerzy” przy zakupie biletów na semKRK#23 BIG, pakietów i warsztatów masz 10% zniżki.

Bilety: https://wciagnieci.captivate.fm/semkrk

Więcej o konferencji: https://semkrk.pl/

Sprzęt za kilka tysięcy, godziny pracy zespołu i mnóstwo frustracji. A efekt? Podcast, który znika po trzech odcinkach. Ten błąd popełniło już wielu marketerów. Jak uniknąć tej pułapki i nie przepalić budżetu?

Dowiesz się:

– Kiedy nie warto robić podcastu?

– Co przemyśleć, zanim kupisz mikrofon?

– Co daje solidne podstawy do robienia podcastu?

Podcast prowadzi:

Michał Kasprzyk – producent podcastów, fan podcastów, storytellingu i marketingu seryjnego.

Znajdziesz go na Linkedinie: https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/

Chcesz wiedzieć więcej o utrzymywaniu uwagi w marketingu? Zapisz się do newslettera Cliffhanger:

https://seryjnimarketerzy.pl/newsletter/

Wciągnięci mają swój domek na:

Seryjni Marketerzy – Wiedza Wciąga Odcinkami!

Myślisz o podcaście dla swojej firmy?

Sprawdź, jak Cleverhearted może Ci pomóc:

Główna

Timestampy:

00:00:00 Spotify to cmentarz

00:01:38 5 częstych powodów, które są niewystarczające

00:05:23 Kiedy nie robić podcastu?

00:11:08 Solidne podstawy pod robienie podcastu