“Uwaga” to najcenniejszy zasób marketingu i w dobie masowego contentu kiepskiej jakości, staje się jeszcze ważniejsza. Bo Twoi odbiorcy nie będą jej poświęcać na byle co. Ba! Bardzo szybko może się okazać, że prowadzone przez Ciebie działania, to po prostu marnowanie zasobów. Co zatem możesz zrobić, żeby temu zapobiec?

Dowiesz się:

– Czego “Gra o Tron” może nauczyć Cię o marketingu?

– Czy ludzie rzeczywiście mają uwagę złotej rybki?

– Ile informacji potrafi przetwarzać na bieżąco nasz mózg?

– Co przyciąga i utrzymuje uwagę?

– Jak wykorzystać pytania w marketingu?

Podcast prowadzi:

Michał Kasprzyk – producent podcastów, fan podcastów, storytellingu i marketingu seryjnego. Właściciel agencji podcastowej Cleverhearted.

Znajdziesz go na Linkedinie: https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/

Jeśli chcesz zadać pytania przyszłym gościom, obserwuj Michała na Linkedinie, gdzie co jakiś czas wrzuca posty z prośbą o pytania.

Chcesz wiedzieć więcej o utrzymywaniu uwagi w marketingu? Zapisz się do newslettera Cliffhanger:

https://seryjnimarketerzy.pl/newsletter/

Wciągnięci mają swój domek na:

Seryjni Marketerzy – Wiedza Wciąga Odcinkami!

Myślisz o podcaście dla swojej firmy?

Sprawdź, jak Cleverhearted może Ci pomóc:

Główna

Timestampy:

00:00:00 Dlaczego temat “uwagi” jest ważny?

00:01:04 Hollywood vs. Marketing

00:04:52 Uwaga złotej rybki

00:06:13 Problem z uwagą odbiorców

00:08:37 Uwaga najważniejszym zasobem marketingu

00:09:42 Kluczowy czynnik

00:11:34 Co przyciąga i utrzymuje uwagę?

00:12:54 Przykłady marketingu utrzymującego uwagę

00:14:45 Jak lepiej stosować technikę z pytaniami?

00:16:35 Motyw przewodni