Jak zrobić podcast?

Serial video

S01E07

Jak skutecznie promować podcast?

Opis odcinka:

Nawet najlepszy podcast nie zdobędzie wielu słuchaczy bez promocji. Jakie działania marketingowe najlepiej działają dla tego medium?

– Jak najlepiej promować podcast?
– Na co zwrócić uwagę promując podcast?
– Co mierzyć?
– Pomysły na posty w social mediach

Ten odcinek prowadzi:

Michał Kasprzyk
Michał Kasprzyk
Producent Podcastów,
Cleverhearted Showrunners

Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.

Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Marketing Opowieści”, poświęcony storytellingowi w działaniach marketingowych. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.

Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.

Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.

Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

0 komentarzy

Funkcja trackback/Funkcja pingback

  1. Gen Z: Jak do nich dotrzeć podcastem marki? - […] Pomiar skuteczności podcastów skierowanych do Gen Z powinien uwzględniać unikalne cechy tego pokolenia — no i samych podcastów również.…

Wyślij komentarz

PRODUCENT TEJ SERII

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.