Marketingowe Tipy

Serial audio

S01E10

Jak stworzyć copy, które sprzedaje? (Anna Ferlin)

(włącz odtwarzanie odcinka, a u dołu strony pojawi się player, dzięki któremu odcinek będzie leciał nawet, kiedy przejdziesz na inną stronę)

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

Pamiętaj o tych zasadach tworząc kolejne copy, aby zwiększyć jego sprzedażowy potencjał.

Zapraszamy na: https://www.linkedin.com/in/ania-ferlin-64b0a4a8/

***

“Marketingowe Tipy” są podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych. Jeśli zastanawiasz się nad podcastem dla swojej marki, wejdź na https://cleverhearted.com i zamów bezpłatną konsultację.

Showrunnerka 1. sezonu podcastu: Simona Zelek

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

Ten odcinek prowadzi:

Anna Ferlin
Anna Ferlin
Creative Director,
BezMięsny

Od 2020 roku współpracuje z marką Bezmięsny na stanowisku Creative Director zarządzając całym marketingiem i zespołem marketingowym marki Bezmięsny oraz eksportowej odsłony firmy – Plenty Reasons.

Certyfikowany trener kreatywnego pisania.

Podwójna laureatka konkursu Dyrektor Marketingu Roku w kat. Odkrycie / Młody Wilk w latach 2020/21 oraz 2021/22.

Prywatnie zapalona snowboardzistka i mama półtorarocznego Kajtka.

Transkrypcja odcinka

Czy ta się napisać copy, które sprzedaje? Oczywiście, że tak, trzeba tylko pamiętać o kilku ważnych zasadach. Po pierwsze, klient ma problem, a my znamy na niego rozwiązanie. Po drugie, mówimy językiem korzyści. Nie piszemy, że pasta do zębów zawiera fluor, ale wybiela zęby. Nie mówimy o parametrach aparatu w nowym smartfonie, ale o niesamowitych wspomnieniach, które będzie można zatrzymać na lata. Po trzecie, przyciągamy uwagę. Zaczynamy od hasła, gry słów, przedstawiamy konkrety. Po czwarte, używamy krótkich zdań, które brzmią dynamicznie. Nie piszemy tutaj powieści Nad Niemnem, tylko sprzedajemy, nie ukwiecamy przekazu nadmiernymi przymiotnikami. Po piąte, szukamy swojego rytmu i swojego sposobu. Testujemy, kombinujemy, używamy niecodziennych porównań, wymieniamy, korzystamy z powtórzeń. Po szóste, i najważniejsze, mocne call to action. Mówimy odbiorcy czego od niego oczekujemy, zamów, zapis, zarezerwuj, to Twoje magiczne słowa. I pamiętaj, nie wymagaj od swego odbiorcy za wiele. Jedno call to action na cały komunikat, zdecydowanie wystarczy.

Chcesz dowiedzieć się co jeszcze możesz dla Twojej marki, żeby poprawić jej komunikację z klientem, lub sprzedaż w Internecie? Napisz do mnie na LinkedIn i opisz swój problem. Porozmawiajmy.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.