Fabularnicy

Serial audio

S01E04

Jak technologia wzbogaca historie i czemu twórca ich nie opowiada (Teo Dumski)

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

W tym odcinku będziemy eksplorować obszar opowiadania historii w teatrze. Ale od strony nieco innej, niż możnaby się spodziewać. Czego storytellerzy mogą nauczyć się od Witkacego? Kto decyduje o czym jest dana historia? Jak pozwolić sobie oddać kontrolę nad opowieścią członkom zespołu? Jak tworzyć scenografię spektaklu w trakcie, kiedy on się dzieje?

Koniecznie zajrzyj tutaj:

Cloud Theater

Jeśli czujesz, że podcast daje Ci wartość, zostaw nam opinię w Apple Podcasts lub w portalu Podchaser.

Gościem tego odcinka jest:

Teo Dumski
Teo Dumski
Art Director,
Cloud Theater

Teo to wrocławski aktor i reżyser, pedagog, twórca Cloud Theater, laureat WARTO 2018 w dziedzinie teatru. Prowadzi zajęcia na Akademii Sztuk Teatralnych we Wrocławiu.
Artysta zajmujący się badaniem i nauczaniem technik aktorskich Michaiła Czechowa w świetle nauk psychologicznych i duchowych. Jest autorem kilku uznanych eksperymentów formalnych, szczególnie na polu kreatywnego wykorzystania nowych technologii w teatrze. Związany przez wiele lat z wrocławskim Teatrem Ad Spectatores. W swojej twórczości broni sensu istnienia artysty w dzisiejszym technologicznym świecie. Twórca idei “Tech is a Being” („Technologia jest Istotą”). W 2017 roku nominowany do Wrocławskiej Nagrody Teatralnej.

Ten odcinek prowadzi:

Michał Kasprzyk
Michał Kasprzyk
Producent Podcastów,
Cleverhearted Showrunners

Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.

Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Marketing Opowieści”, poświęcony storytellingowi w działaniach marketingowych. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.

Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.

Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.

Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.