Opis odcinka:
Niektórzy tworzą podcasty, bo taki jest trend. Ty stwórz podcast, który wpisze się w Twoją strategię marketingową i pomoże wzmocnić relacje z klientami.
– Co marketerzy powinni wiedzieć o podcastach?
– Jak upewnić się, że podcast dobrze zadziała marketingowo?
– Do kogo mówisz w podcaście?
– Jak zaplanować integrację podcastu z innymi kanałami?
Ten odcinek prowadzi:
Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.
Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Marketing Opowieści”, poświęcony storytellingowi w działaniach marketingowych. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.
Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.
Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.
Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).
0 komentarzy