Gościnią tego odcinka jest:
Anna jest reżyserką i scenarzystką znaną z filmów takich jak „Obietnica”, „Cudak” czy „Oda do radości” oraz jednej z filmowych noweli, którą współtworzyła z Olgą Tokarczuk w ramach „Erotica 2022” Netflixa. Jej dyplomowy film „Kilka prostych słów” spotkał się z krytycznym uznaniem i jednocześnie był produkcją, w której odkryty został talent Agaty Kuleszy. Anna jest autorką scenariusza audio serialu „Fucking Bornholm”, który wyprodukowany został przez Empik i zaadaptowany do książki i filmu. Anna współtworzy firmę produkcyjną Friends With Benefits Studio.
Ten odcinek prowadzi:
Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.
Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Marketing Opowieści”, poświęcony storytellingowi w działaniach marketingowych. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.
Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.
Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.
Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).
0 komentarzy