Fabularnicy

Serial audio

S01E03

Jak zaadaptować scenariusz filmu na serial audio i jaki bohater zaciekawia? (Anna Kazejak)

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

W tym odcinku będziemy eksplorować obszar scenopisarstwa i reżyserii, zarówno w produkcjach filmowych jak i audio. Co sprawia, że bohaterowie są ciekawi? Jaka nieoczywista umiejętność jest kluczowa przy produkcji filmu? Jak zaadaptować scenariusz filmu do formatu serialu audio? A na koniec perełka – historia z Krzysztofem Zanussim w tle.

Koniecznie zajrzyj tutaj:

Friends With Benefits Studio

FWBS na Facebooku

Sisterhood Films na Facebooku

Zdjęcie Anny na okładce odcinka autorstwa Łukasza Urbańskiego.

Jeśli czujesz, że podcast daje Ci wartość, zostaw nam opinię w Apple Podcasts lub w portalu Podchaser.

Gościnią tego odcinka jest:

Anna Kazejak
Anna Kazejak
friends with benefits

Anna jest reżyserką i scenarzystką znaną z filmów takich jak „Obietnica”, „Cudak” czy „Oda do radości” oraz jednej z filmowych noweli, którą współtworzyła z Olgą Tokarczuk w ramach „Erotica 2022” Netflixa. Jej dyplomowy film „Kilka prostych słów” spotkał się z krytycznym uznaniem i jednocześnie był produkcją, w której odkryty został talent Agaty Kuleszy. Anna jest autorką scenariusza audio serialu „Fucking Bornholm”, który wyprodukowany został przez Empik i zaadaptowany do książki i filmu. Anna współtworzy firmę produkcyjną Friends With Benefits Studio.

Ten odcinek prowadzi:

Michał Kasprzyk
Michał Kasprzyk
Producent Podcastów,
Cleverhearted Showrunners

Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.

Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Marketing Opowieści”, poświęcony storytellingowi w działaniach marketingowych. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.

Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.

Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.

Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.