Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji
Opis odcinka
Czy Twoja strona sprzedażowa faktycznie sprzedaje, czy tylko wygląda dobrze? Poznaj kluczowe elementy, które muszą się na niej znaleźć, by zwiększać konwersję. Chyba nie chcesz, żeby treść Twojej strony utrudniała klientom decyzję?
Dowiesz się:
– Różnica między funkcją reklamy a stroną sprzedażową – dlaczego reklama ma przyciągać, a strona sprzedawać.
– Znaczenie storytellingu na stronie sprzedażowej i jak opowieści budują wiarygodność.
– Jak unikać paradoksu wyboru i dlaczego mniej opcji na stronie zwiększa konwersję.
– Kluczowe elementy skutecznej strony sprzedażowej – od nagłówków po sekcję „hero”.
– Jakie błędy marketerzy popełniają na stronach sprzedażowych i jak ich unikać.
– Dlaczego opinie, logotypy i dowody społeczne wzmacniają zaufanie do marki.
– Jak projektować landing page, aby odpowiadał na różne intencje użytkowników.
Gości:
T-Shaped Marketer specjalizujący się w copywritingu i e-mail marketingu. Tworzy dla swoich klientów teksty, które angażują i sprzedają. Twórca online, który od prawie 4 lat tworzy własny content i pomaga w tym innym. Pasjonat nowych technologii (głównie ChatGPT) oraz ich zastosowania w codziennym życiu, oraz pracy.
Prowadzi:
Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.
Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Wciągnięci” na temat utrzymywania uwagi w marketingu. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.
Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.
Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.
Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).
0 komentarzy