00:00
1X
W 1968 roku Dick Fosbury zastosował zupełnie nową metodę pokonywania poprzeczki i tym samym dzięki niestandardowemu myśleniu odmienił historię skoku wzwyż. Nasz dzisiejszy gość również dzięki niekonwencjonalnemu podejściu tworzy kreatywne reklamy, które odbijają się echem w mediach całego świata. Z jego kreatywnej głowy skorzystały już takie marki jak: Allegro, Onet, X-kom, Universal Music, ASUS, czy Sprawny.marketing.
Gdyby tego było mało w roku 2021 przyczynił się do (pierwszej na świecie) sprzedaży uczucia w wersji cyfrowej. O historii miłości za milion złotych i innych tematach opowie Jakub Biel.
W odcinku odkrywamy:
dlaczego każda kampania marketingowa powinna mieć opowieść?
co to jest mikronarracja i jak wykorzystać ją w marketingu?
jak mierzyć kampanie viralowe?
jak skutecznie zaplanować kampanię sprzedaży cyfrowej miłości?
jak skupić uwagę odbiorców kampanii storytellingowej?
Oraz wiele innych zagadnień z obszaru marketingu opowieści.
***
Jakub Biel – bio:
Kreatywne reklamy robił już w kosmosie, telegazecie, TikToku, a nawet na Pornhubie. O niestandardowych kampaniach opowiada na uczelniach i konferencjach, a jego ostatnie wystąpienie na TEDx podobno było zabawne.
Strona Jakuba:
Jakub Biel na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/jakubbiel/
***
Linki do materiałów wspomnianych w rozmowie, oraz więcej wiedzy znajdziesz na: www.marketingopowiesci.pl/02
“Marketing Opowieści” jest podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych.
Prowadzący podcast: Michał Kasprzyk
Podcast Showrunner: Rafał Chojnowski
Identyfikacja wizualna: Simona Zelek
Produkcja: Cleverhearted Showrunners
#storytelling #ilovemkt #rtm #nft #martirenti #pornhub #xkom #marketingopowiesci #cleverhearted
Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.
0 komentarzy