00:00
1X
Trzy różne kampanie employer brandingowe. Trzy różne platformy ich dystrybucji. Trzy różne narzędzia wykorzystane do ich stworzenia. Łączy je DNA marki, która stawia na różnorodność, autentyczność i chęć eksperymentowania. I oczywiście na storytelling.
W tym wyjątkowym odcinku opowiadamy historię tworzenia trzech projektów, w których głównymi bohaterami zostali pracownicy Capgemini Polska.
W cyfrowy świat innowacyjnych rozwiązań opartych o storytelling wprowadzi nas: Employer Branding Specialist – Joanna Pietrzyk.
W odcinku odkrywamy:
Oraz wiele innych zagadnień z obszaru marketingu opowieści.
***
Joanna Pietrzyk – Absolwentka Finansów i Rachunkowości oraz Innowacji w Biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Studentka Marketingu Internetowego XX AGH. Pierwsze doświadczenie zaczęła zdobywać podczas studiów w organizacji studenckiej AIESEC, gdzie jako koordynator dwóch projektów była odpowiedzialna za rekrutacje oraz organizowanie eventów. Natomiast już od ponad 4 lat zajmuje się szeroko rozumianym Employer Brandingiem w firmie Capgemini. Praca pozwala jej rozwijać swoje pasje, jakimi są podcasty, czy też montaż filmów. Prywatnie zafascynowana muzyką z winyli i oglądaniem reklam. Fanka koncertów i dumna „kocia ciocia”.
Joanna Pietrzyk na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/joanna-pietrzyk/
***
Linki do materiałów wspomnianych w rozmowie, oraz więcej wiedzy znajdziesz na: www.marketingopowiesci.pl/12
“Marketing Opowieści” jest podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych.
Prowadzący podcast: Michał Kasprzyk
Podcast Showrunner: Rafał Chojnowski
Identyfikacja wizualna: Simona Zelek
Produkcja: Cleverhearted Showrunners
#storytelling #employerbranding #eb #capgemini #amongothers #techchatter #capgeminipl25years #hr #marketingopowiesci #cleverhearted
Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.
0 komentarzy