00:00
1X
W XXI wieku aby pozyskać wykwalifikowanych pracowników firmy zmuszone są iść o krok dalej niż przysłowiowe “owocowe wtorki”, karnety na basen czy prywatna opieka medyczna. Innowacyjne działania employer brandingowe stały się kluczowym narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne.
Jednym z takich działań może pochwalić się wrocławska Nokia, która aby przyciągnąć kandydatów wyprodukowała storytellingowy podcast “Nokia Stories”.
W odcinku odkrywamy:
Oraz wiele innych zagadnień z obszaru marketingu opowieści.
***
Marta Urbańska-Łaba – bio: Talent Attraction Partner we wrocławskim oddziale Nokii. Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. W pracy, poza rekrutacją, zajmuje się Employer Brandingiem. Stawia na otwarte rozmowy, wymianę doświadczeń oraz nieszablonowe pomysły.
Marta Urbańska-Łaba na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/marta-urbanska/
***
Linki do materiałów wspomnianych w rozmowie, oraz więcej wiedzy znajdziesz na: www.marketingopowiesci.pl/08
“Marketing Opowieści” jest podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych.
Prowadzący podcast: Michał Kasprzyk
Podcast Showrunner: Rafał Chojnowski
Identyfikacja wizualna: Simona Zelek
Produkcja: Cleverhearted Showrunners
#storytelling #employerbranding #eb #nokia #recruitment #hr #marketingopowiesci #cleverhearted
Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.
0 komentarzy