00:00
1X
W 2020 roku Fundacja Truckers Life stworzyła 8 minutowy film “Jestem kobietą, kieruję”, który zainicjował storytellingową kampanię społeczną mającą na celu zmienić obrośnięty stereotypami mit kierowcy zawodowego, oraz zwrócić uwagę na kobiety pracujące w branży transportowej.
O genezie projektu, wyzwaniach z jakimi się mierzyła, oraz ciekawostkach, których nie zobaczycie w końcowym produkcie opowie Natalia Janiszewska.
W odcinku odkrywamy:
Oraz wiele innych zagadnień z obszaru marketingu opowieści.
***
Natalia Janiszewska – bio: obecnie Head of Marketing w Trans.INFO, wcześniej PR Manager i Rzecznik prasowy w Truckers Life – fundacji działającej na rzecz kierowców zawodowych. Absolwentka Dziennikarstwa na Uniwersytecie Wrocławskim. Z komunikacją i marketingiem związana od zawsze. Zdobywczyni Brązowego Spinacza w kategorii Kampania społeczna za film „Jestem kobietą, kieruję”. Jej inny film – „Patrzę. Widzę?” również stworzony pod egidą Truckers Life był udostępniany średnio co 28 sekund w ciągu pierwszych 48 godzin od premiery na Facebooku, osiągając tym samym zasięg na poziomie 1,5 mln odbiorców.
W 2021 roku rzuciła wszystko (no, prawie) i pojechała w Beskidy. Absolutna fanka górskich biegów w towarzystwie psa Łobuza.
Natalia Janiszewska na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/natalia-janiszewska-2735789a/
Fundacja Truckers Life na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/company/truckers-life-foundation/
***
Linki do materiałów wspomnianych w rozmowie, oraz więcej wiedzy znajdziesz na: www.marketingopowiesci.pl/04
“Marketing Opowieści” jest podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych.
Prowadzący podcast: Michał Kasprzyk
Podcast Showrunner: Rafał Chojnowski
Identyfikacja wizualna: Simona Zelek
Produkcja: Cleverhearted Showrunners
#storytelling #CSR #zlotespinacze #TruckersLifeFoundation #tsl #marketingopowiesci #cleverhearted
Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.
0 komentarzy