Marketing Opowieści

Serial audio

S01E04

Natalia Janiszewska o tym, jak przy pomocy storytellingu obalać stereotypy

(włącz odtwarzanie odcinka, a u dołu strony pojawi się player, dzięki któremu odcinek będzie leciał nawet, kiedy przejdziesz na inną stronę)

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

W 2020 roku Fundacja Truckers Life stworzyła 8 minutowy film “Jestem kobietą, kieruję”, który zainicjował storytellingową kampanię społeczną mającą na celu zmienić obrośnięty stereotypami mit kierowcy zawodowego, oraz zwrócić uwagę na kobiety pracujące w branży transportowej.

O genezie projektu, wyzwaniach z jakimi się mierzyła, oraz ciekawostkach, których nie zobaczycie w końcowym produkcie opowie Natalia Janiszewska.

W odcinku odkrywamy:

  • na co zwracać uwagę przy tworzeniu swojej pierwszej kampanii narracyjnej?
  • jak zbudować spójną historię w oparciu o trzy różne opowieści trzech różnych osób?
  • jakie cechy osoby tworzącej storytelling są kluczowe dla sukcesu kampanii?
  • jak mierzyć efekty storytellingowych kampanii społecznych?

Oraz wiele innych zagadnień z obszaru marketingu opowieści.

***

Natalia Janiszewska – bio: obecnie Head of Marketing w Trans.INFO, wcześniej PR Manager i Rzecznik prasowy w Truckers Life – fundacji działającej na rzecz kierowców zawodowych. Absolwentka Dziennikarstwa na Uniwersytecie Wrocławskim. Z komunikacją i marketingiem związana od zawsze. Zdobywczyni Brązowego Spinacza w kategorii Kampania społeczna za film „Jestem kobietą, kieruję”. Jej inny film – „Patrzę. Widzę?” również stworzony pod egidą Truckers Life był udostępniany średnio co 28 sekund w ciągu pierwszych 48 godzin od premiery na Facebooku, osiągając tym samym zasięg na poziomie 1,5 mln odbiorców.

W 2021 roku rzuciła wszystko (no, prawie) i pojechała w Beskidy. Absolutna fanka górskich biegów w towarzystwie psa Łobuza.

Natalia Janiszewska na LinkedIn:

https://www.linkedin.com/in/natalia-janiszewska-2735789a/

Fundacja Truckers Life na LinkedIn:

https://www.linkedin.com/company/truckers-life-foundation/

***

Linki do materiałów wspomnianych w rozmowie, oraz więcej wiedzy znajdziesz na: www.marketingopowiesci.pl/04

“Marketing Opowieści” jest podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych.

Prowadzący podcast: Michał Kasprzyk

Podcast Showrunner: Rafał Chojnowski

Identyfikacja wizualna: Simona Zelek

Produkcja: Cleverhearted Showrunners

#storytelling #CSR #zlotespinacze #TruckersLifeFoundation #tsl #marketingopowiesci #cleverhearted

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.