00:00
1X
We współczesnym świecie każde rozwinięte państwo powinno mieć silną i nowoczesną armię. Dzięki zwiększaniu wydatków budżetowych na obronność Wojsko Polskie z roku na rok rośnie w siłę. Modernizacja sprzętu wojskowego wiąże się jednak z tym, że stary sprzęt musi zostać wycofany z użytku. Część z niego trafia do Agencji Mienia Wojskowego, dla której kampanię wizerunkową, oraz promocję sklepu internetowego stworzyła wrocławska agencja marketingowa – John Weston Group.
O tym jak powstała kampania, jakie wyzwania stanęły przed jej twórcami i jakie przyniosła efekty opowie Rafał Solski.
W odcinku odkrywamy:
Oraz wiele innych zagadnień z obszaru marketingu opowieści.
***
Rafał Solski – Absolwent Szkoły Filmowej w Łodzi, uzyskał certyfikat Strategic Storytelling w Columbia Business School w Nowym Yorku, ukończył Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego i Międzynarodowe Forum Fotografii “Kwadrat”.
Pracował m.in dla Volvo Group, Skanska, Agencji Mienia Wojskowego, Echo Investment, Fresenius Medical Care, Krajowej Izby Radców Prawnych, Bank Millennium, Kancelarii RYMARZ ZDORT, DLA Piper, JLL, Lincoln Property Company, Align Technology.
Stosuje swoją autorską metodę brandingową „The Black Horse Method”.
Strona Rafała:
Rafał Solski na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/rafal-piotr-solski/
***
Linki do materiałów wspomnianych w rozmowie, oraz więcej wiedzy znajdziesz na: www.marketingopowiesci.pl/10
“Marketing Opowieści” jest podcastem marki Cleverhearted Showrunners, która wspiera firmy w produkcji podcastów i działaniach storytellingowych.
Prowadzący podcast: Michał Kasprzyk
Podcast Showrunner: Rafał Chojnowski
Identyfikacja wizualna: Simona Zelek
Produkcja: Cleverhearted Showrunners
#storytelling #amw #wojskopolskie #obronność #johnweston #misja #f16 #marketingopowiesci #cleverhearted
Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.
0 komentarzy