Wciągnięci

Podcast

S01E01

Zaniedbany zasób, którego każdy marketer powinien chcieć od odbiorców

Słuchaj na naszej stronie lub w ulubionej aplikacji

Opis odcinka

“Uwaga” to najcenniejszy zasób marketingu i w dobie masowego contentu kiepskiej jakości, staje się jeszcze ważniejsza. Bo Twoi odbiorcy nie będą jej poświęcać na byle co. Ba! Bardzo szybko może się okazać, że prowadzone przez Ciebie działania, to po prostu marnowanie zasobów. Co zatem możesz zrobić, żeby temu zapobiec?

Dowiesz się:
– Czego “Gra o Tron” może nauczyć Cię o marketingu?
– Czy ludzie rzeczywiście mają uwagę złotej rybki?
– Ile informacji potrafi przetwarzać na bieżąco nasz mózg?
– Co przyciąga i utrzymuje uwagę?
– Jak wykorzystać pytania w marketingu?

Podcast prowadzi:
Michał Kasprzyk – producent podcastów, fan podcastów, storytellingu i marketingu seryjnego. Właściciel agencji podcastowej Cleverhearted.
Znajdziesz go na Linkedinie: https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/

Jeśli chcesz zadać pytania przyszłym gościom, obserwuj Michała na Linkedinie, gdzie co jakiś czas wrzuca posty z prośbą o pytania.

Timestampy:
00:00:00 Dlaczego temat “uwagi” jest ważny?
00:01:04 Hollywood vs. Marketing
00:04:52 Uwaga złotej rybki
00:06:13 Problem z uwagą odbiorców
00:08:37 Uwaga najważniejszym zasobem marketingu
00:09:42 Kluczowy czynnik
00:11:34 Co przyciąga i utrzymuje uwagę?
00:12:54 Przykłady marketingu utrzymującego uwagę
00:14:45 Jak lepiej stosować technikę z pytaniami?
00:16:35 Motyw przewodni

Ten odcinek prowadzi:

Michał Kasprzyk
Michał Kasprzyk
Producent Podcastów,
Cleverhearted Showrunners

Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom.

Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Marketing Opowieści”, poświęcony storytellingowi w działaniach marketingowych. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.

Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. Marketingowe Tipy) oraz na LinkedIn.

Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice.

Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

0 komentarzy

Wyślij komentarz

PRODUCENT PODCASTU

Chcesz wykorzystać podcast w działaniach marketingowych?

Zajmujemy się całym procesem od koncepcji po publikację.