Katarzyna Sowicka

Bio

Edytor z wykształcenia, marketer z zamiłowania i wyboru. Od kilkunastu lat zajmuje się content marketingiem i pomaga w opracowaniu i wdrożeniu strategii treści, które przyciągają klientów, zwiększają sprzedaż i przyspieszają rozwój firm lub marek. Na co dzień współpracuje z firmami i markami osobistymi, których celami są także zbudowanie świadomości produktu/usługi lub rozwój kompetencji zespołu w zakresie content marketingu.
Entuzjastka metodyki challenger brands, optymalizacji i biznesowego wykorzystania marketingu. Autorka pierwszego w Polsce raportu w Forbes „Challenger brands, którzy zmieniają świat”.
Wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, w ramach którego współorganizuje konferencje Power of Content Marketing, konkursy branżowe oraz koordynuje organizowane przez ICMF badania kondycji content marketingu w Polsce.
Wykładowca na kierunku Marketing Internetowy w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz na kierunku Content Marketing SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny we Wrocławiu. Szczególną uwagą darzy również marketing wartości, etykę w biznesie oraz wykorzystanie AI w content marketingu. Współpracowała z takimi markami jak: ING Bank Śląski, BNP Paribas, Euro RTV AGD, Castorama, Hebe, Śnieżka.