“Uwaga” to najcenniejszy zasób marketingu i w dobie masowego contentu kiepskiej jakości, staje się jeszcze ważniejsza. Bo Twoi odbiorcy nie będą jej poświęcać na byle co. Ba! Bardzo szybko może się okazać, że prowadzone przez Ciebie działania, to po prostu marnowanie...
Robiąc marketing, walczymy o uwagę.Tworzymy treści, żeby tę uwagę przyciągać. Ktoś wpisze w google hasło, trafi na naszą stronę i nasz uwagometr się zapełnia. Czasem płacimy, żeby zagwarantować sobie, że dostaniemy więcej uwagi. Czasem pracujemy z influencerami, żeby...
Murarz, tynkarz, akrobata: Podcaster – czy to osoba, która musi znać się na całym procesie? Ale może na początek – czy nie jest czasem już za późno, żeby zacząć nagrywać podcast?W tym odcinku gości:Michał Kasprzyk, Producent Podcastów w Cleverhearted...
Ten człowiek nie tylko jest ekspertem od LinkedIna, ale ma też odpowiednią kulturę wypowiedzi na tej platformie. Hejterzy mu nie straszni, a w odcinku zdradza, co dzieje się, kiedy ktoś da się przekonać do swoich racji na LI.W tym odcinku gości:Rafał SzymańskiB2B...
Grosza daj Miotkowi… A on w tym odcinku powie Ci co nieco o wartościach, czerwonych flagach w biznesie i niestandardowych autorytetach.W tym odcinku gości:Krzysztof MiotkWiedźmin UX, właściciel agencji UX „Quale” oraz podcastu „UX po Godzinach”. Kierownik pierwszych w...