Wciągnięci

Serial audio

Marketing, do którego odbiorcy chcą wracać? Niemożliwe? W odcinkach solo i rozmowach z gośćmi, Michał Kasprzyk odkrywa, dlaczego niektóre działania marketingowe przyciągają i utrzymują uwagę ludzi, a inne… powiedzmy, że wszyscy chcemy o nich zapomnieć (jak się przed tym ustrzec?).

Produkcja serwisu “Seryjni Marketerzy” stworzona przez agencję produkcji podcastów Cleverhearted.

Trailer

Słuchaj w ulubionej aplikacji lub przeglądaj odcinki poniżej:

Osoby tworzące podcast:

Michał Kasprzyk

Showrunner/ka

Michał Kasprzyk

Osoba prowadząca

Cleverhearted

Producent podcastu

Najnowszy odcinek

Jak zaprojektować stronę sprzedażową, żeby nie tracić klientów? – Robert Szewczyk
Jak zaprojektować stronę sprzedażową, żeby nie tracić klientów? - Robert Szewczyk
S01E05

Czy Twoja strona sprzedażowa faktycznie sprzedaje, czy tylko wygląda dobrze? Poznaj kluczowe elementy, które muszą się na niej znaleźć, by zwiększać konwersję. Chyba nie chcesz, żeby treść Twojej strony utrudniała klientom decyzję?

Kolejne odcinki